12 תשובות
וואו נוסטלגיה
ווא ישן
היב לי פעם ספינר זהב
נוסטלגיה
אני
וואי היו לי איזה 30
וואי היו לי איזה 30
בטח מי לא
שואל השאלה:
מי שמר ספינר בבית ?
מי שמר ספינר בבית ?
אני
אבל הוא שבור
אבל הוא שבור
היה לי ארגז של זהה
אני
כמובן מי לא??
כמובן מי לא??
אני
יש לי כמה ספינריםם
באותו הנושא: