10 תשובות
כןן
כן!
ברור שכן עוד יש לי כמה בבית
שואל השאלה:
גם אני כןן
גם אני כןן
כולה 4 שנים
אנונימית
עברה רק שנה איזה נוסטלגיה? חחח
וואי איזה נוסטלגיה
כן חברה שלי הייתה אוספת אותם אז פעם אחת שיחקנו איתם אבל אני זוכרת שלכולם היה את זה
אה יש לי מציט סמינר אז אני עוד בזה
באותו הנושא: