8 תשובות
לא הבנתי^ יכול להיות שיש להם מלא חיילים אבל גרועים רצח אז זה לא יעזור להם
טכנולוגית קשה להגיד כי הרבה מהטכנולוגיה שלנו ממומנת על ידי ארצות הברית אבל כושר גופני הייתי נותן לרוסים טקטיקות נראה לי הייתי נותן לנו קשה להגיד אבל מי מבין כל השלושה
אני יגיב לך אפילו יותר מי זה אנחנו לבד מול כל המדינות האיסלאמיות ברית המועצות כולל מזרח גרמניה ואם איני טועה קובה וצפון קוריאה ומעבר..
נצחנו במלחמת יום כיפור 1973 וכל מי שציינתי שלחו תמיכה והרוב אם לא כל מי שציינתי גם חיילים
ורק אחרי שחצינו את תעלת סואץ האמריקאים הגיעו עם התמיכה אז אתה שואל אם היום(כשאנחנו במצב הרבה יותר אולי טוב מפעם) צריכים גם את רוסיה וארצות הברית כדי לנצח את כל מדינות ערב?
בכל אופן לשאלתך אם שלושתינו ננצח אותם : אז כן כנדמה שנצליח
נצחנו במלחמת יום כיפור 1973 וכל מי שציינתי שלחו תמיכה והרוב אם לא כל מי שציינתי גם חיילים
ורק אחרי שחצינו את תעלת סואץ האמריקאים הגיעו עם התמיכה אז אתה שואל אם היום(כשאנחנו במצב הרבה יותר אולי טוב מפעם) צריכים גם את רוסיה וארצות הברית כדי לנצח את כל מדינות ערב?
בכל אופן לשאלתך אם שלושתינו ננצח אותם : אז כן כנדמה שנצליח
^ "הטכנולוגיה שלנו ממומנת על ידי ארצות בברית" חבוב אם איני טועה המימון הצבאי שלנו הוא בסביבות 23 מיליארד דולר ארצות הברית שולחת קופונים של איזה משהו בסביבות ארבע מיליארד ואנחנו שולחים להם טכנולוגיה וגם הם יכולים להטיל אולי ווטו למי נמכור אל תיפול לתעמולה שמאלנית
צ'יל טעות שלי מה קרה
שואל השאלה:
אבל סתם לפרוטוקול תדעו שצבאות ערב הם כל המדינות הערביות שזה הרבה,הרבה יותר משלושת המדינות שהזכרתי שכוללת את ישראל אז שיניתם את דעתכם?
אבל סתם לפרוטוקול תדעו שצבאות ערב הם כל המדינות הערביות שזה הרבה,הרבה יותר משלושת המדינות שהזכרתי שכוללת את ישראל אז שיניתם את דעתכם?
אנונימי
ישראל אמריקה ורוסיה ינצחו בשניה
^הכל טוב אחי פשוט זו תעמולה שאני בתגובות בחו"ל אז מציין מראש שלא תיפול לזה
באותו הנושא: