7 תשובות
לא,
את משלמת אגרה (144 שקלים)
ואז המורה קובע במערכת
ואז שניכם תקבלו סמס על התאריך והשעה של הטסט.

אם את מרגישה שאת מוכנה לטסט, תעלי את הנושא מולו ואולי תגלי שהוא לא מגיש כי הוא חושב שאת לא מוכנה מכל מיני סיבות.
בהצלחה
שואל השאלה:
אני צריכה להגיד לו שאני קובעת אגרה?
אנונימית
קודם תדברי איתו על הטסט, ואז לפי השיחה תשלמי אגרה.
את יכולה לשלם אגרה, אבל הוא לא יקבע לך טסט אם את לא מוכנה, את תהיי סתם תקועה במערכת.

היה לך טסט פנימי כבר? שילמת אגרת רישום לבית ספר לנהיגה?
כי בלי הדברים האלה אין אופציה לדעתי לשלם אגרה לטסט חיצוני
שואל השאלה:
נירשמתי לבית ספר
עברתי טסט פנימי
אבל המורה בא לדבר איתי על טסט חיצוני וכמו אהבלה עצרתי אותו
אני מפחדת ךשאול אותו ולקבל תשובה שלילית
מבאס אותי ממש
אנונימית
עדיף לדבר ולעשות תיאום ציפיות
מקסימום יגיד לך שצריך לשפר א ב ג וזה יהיה בראש שלך שצריך לשפר
שואל השאלה:
איך לשאול אותו את שה
אנונימית
פשוט תשאלי אם את מוכנה לטסט חיצוני לדעתו ואם אפשר להזמין