8 תשובות
זה בעיקר השמן עושה את החצ'קונים נגיד חביתה אתה יכול גם לטגן עם בקושי שמן
לא-
שואל השאלה:
זה מה שאני עושה חחח^^
זה מה שאני עושה חחח^^
אנונימי
הכוונה דברים מטוגנים. חביתה זה ממש קצת. בכל אופן עדיף אחרי שאתה אוכל שוקולד או שמן לשטוף את הפנים, זה עוזר
שואל השאלה:
לא לגבי מה?
לא לגבי מה?
אנונימי
אם זה עם מלח אז כן
שואל השאלה:
אז כל דבר עושה
אז כל דבר עושה
אנונימי
נכון
בתכלס
בתכלס
באותו הנושא: