6 תשובות
ממ.. כן אבל גם יכול להעיד גם על רוע לב/ רוע אנושי.
כן, לחלוטין כן
לא בהכרח
חד משמעית כן,
אין פה בכלל שאלה
אדם שמרגיש טוב עם עצמו פשוט לא זקוק לחוש עליונות על אף אדם
אנשים קולטים כאלה אנשים מהר מאוד ומריחים אותם מ-קילומטרים
אין פה בכלל שאלה
אדם שמרגיש טוב עם עצמו פשוט לא זקוק לחוש עליונות על אף אדם
אנשים קולטים כאלה אנשים מהר מאוד ומריחים אותם מ-קילומטרים
^
לזכור גם שלא כל מי שמראה בטחון באמת יש לו בטחון
יש כאלה שמראים בטחון עצמי מופרז
בטחון עצמי מופרז=חוסר בטחון עצמי____ כמו שאומר כבוד הרב זמיר כהן
אדם שמראה עצמו חזק ובהזדמנות ה1 שיש לו מועך אחרים
כל אדם עם טיפה שכל בקודקודו קולט את זה ישר
לזכור גם שלא כל מי שמראה בטחון באמת יש לו בטחון
יש כאלה שמראים בטחון עצמי מופרז
בטחון עצמי מופרז=חוסר בטחון עצמי____ כמו שאומר כבוד הרב זמיר כהן
אדם שמראה עצמו חזק ובהזדמנות ה1 שיש לו מועך אחרים
כל אדם עם טיפה שכל בקודקודו קולט את זה ישר
לא. אבל הרבה מאוד פעמים זה מכסה על תחושת נחיתות.
הכרתי אנשים שפשוט היו מאוהבים בעצמם. אבל הם היו המיעוט.
הכרתי אנשים שפשוט היו מאוהבים בעצמם. אבל הם היו המיעוט.
באותו הנושא: