4 תשובות
פשוט קמת באמצע הלילה וזה חרא
שעות של להחזיק מסך עקום?
תחכי לבוקר
אני ממש מקנאה בך שקמת משיינה
אני עדיין לא הלכתי לישון ואני לא יודעת איך אקום בכלל מוקדם אז עזבי את הבעיה הזמנית כי לפחות ישנת עד עכשיו איזה כייף לך