9 תשובות
יש לך מיגרנה זה יעבור
לא.. אתה בריאה לחלוטין:)
זה הנורמל.
37.7 ומעלה זה חום. את בסדר (:
פשוט או חם לך את פשוט צריכה אוויר הגול שלך צריך שני ה אין לך חום
פשוט חם לך. זה קורה לי תמיד (רק בלי החלק של הכאב ראש), פשוט תפתחי מזגן/ תדליקי מאוורר/ תפתחי חלון, והכל יסתדר (:
ובקשר לכאב ראש, אם הוא לא עובר, תנסי לקחת תרופות סבתא או כדורים
ובקשר לכאב ראש, אם הוא לא עובר, תנסי לקחת תרופות סבתא או כדורים
לא, זה חום הגוף.
לא, זה מה שאמור להיות (:
זה לא חום
באותו הנושא: