10 תשובות
שואל השאלה:
כי הם להקה טובה שחובה לשמוע
ואני בת
אנונימית
פשוט תלכי לספוטייפי או האפליקציה שאת משתמשת בה, ושימי פלייליסט רק (!) של פינק פלויד, ואל תחליפי לא משנה מה, פשוט אל תכנסי שוב לאפליקציה
למה להכריח? אם לא בא לך לא חייב כל הקטע במוזיקה זה לשמוע מה שאת אוהבת
שואל השאלה:
לא אני מקשיבה היום לדיסקים
אנונימית
פשוט להכנס לספוטיפיי או יוטיוב ולהקשיב לשירים שלהם
אבל אני אישית חושבת שלא כדאי להכריח מוזיקה אף פעם
אז פשוט שימי דיסק של פינק פלויד, ואל תורידי אותו. בשום אופן.
שואל השאלה:
טוב אני אשים אחד ולא אוריד אותו
למרות שעכשיו פחות בא לי לשמוע אבל אני כן צריכה להכריח לפחות בהתחלה אולי שכחתי כמה זה טוב
הטעם שלי השתנה ממש מאז שקניתי את האלבומים האלה
אנונימית
אל תכריחי את עצמך זה סתם מוזר תשמעי מוזיקה שאת נהנת ממנה ורוצה לשמוע
שואל השאלה:
אני דווקא נהנית :)
אנונימית
פשוט לשם אוזניות ולהקשיב, ותגידי לעצמך שהם מושלמים
באותו הנושא: