23 תשובות
שואל השאלה:
כי אני מקשיבה ללהקות אחרות והם איכותיים ושכחתי
כי אני מקשיבה ללהקות אחרות והם איכותיים ושכחתי
אנונימית
אע? פשוט תשמעי את מה שאת רוצה
שואל השאלה:
לא אבל זה איכותי וצריך לשמוע מוזיקה איכותית פעם שמעתי אותם הרבה
יש לי אלבומים של פינק פלויד
ועכשיו אני שומעת קייפופ אני שומעת הרבה את טוויס בזמן האחרון
לא אבל זה איכותי וצריך לשמוע מוזיקה איכותית פעם שמעתי אותם הרבה
יש לי אלבומים של פינק פלויד
ועכשיו אני שומעת קייפופ אני שומעת הרבה את טוויס בזמן האחרון
אנונימית
אם לא באלך אל תשמעי.. שירים נועדו כדי שנהנה מהם ושהם יעניינו אותנו.. לא כדי שנשמע אותם בכוח.. אני בטוחה שכשאת באמת תרצי את תחזרי לשמוע אותם
יש להקות שאהבתי פעם ממש והיום אני בקושי שומעת אותם (או שאני חוזרת אליהם כשיש לי פיתאום התקף נוסטלגי ואז באלי לשמוע אותם בלופים)
יש להקות שאהבתי פעם ממש והיום אני בקושי שומעת אותם (או שאני חוזרת אליהם כשיש לי פיתאום התקף נוסטלגי ואז באלי לשמוע אותם בלופים)
^^מה הקשר "זה איכותי" פשוט תשמעי את מה שכיף לך לשמוע
שואל השאלה:
לא לא אבל כבר שבע שנים לא שמעתי אותם ברציפות רק מדי פעם כי יש קצת שירים בפלייליסט
לא לא אבל כבר שבע שנים לא שמעתי אותם ברציפות רק מדי פעם כי יש קצת שירים בפלייליסט
אנונימית
אם את כל כך רוצה לשמוע אותם אז פשוט תשמעי
שואל השאלה:
אני רוצה לשמוע מלא דברים
אני רוצה לשמוע מלא דברים
אנונימית
גם אני רוצה לשמוע הרבה דברים
תצרי פלייליסט של השירים האהובים עלייך שלהם, 10 מכל אמן
וככה תיזכרי כמה מושלמים הם;)
וככה תיזכרי כמה מושלמים הם;)
שואל השאלה:
טוב אני אגריל אלבום וזהו... הפתרון היחיד שעובד
טוב אני אגריל אלבום וזהו... הפתרון היחיד שעובד
אנונימית
לכי על זה!
אבל אם יצא לך אלבום קקה?
שואל השאלה:
אני גם ככה לא זוכרת איך הם נשמעים
אני גם ככה לא זוכרת איך הם נשמעים
אנונימית
תעדכני מה יוצא לך
שואל השאלה:
טוב
למרות שלא בטוח לגמרי שזה יהיה משהו שלהם
טוב
למרות שלא בטוח לגמרי שזה יהיה משהו שלהם
אנונימית
יש לי פלייליסט שלם רק של קווין
מה העניין של להכריח?!
המילה 'להכריח' כאן היא לא במקום
מוזיקה זה משהו מהנה (וזה לא אילוץ)
לפינק פלויד ולקווין יש חומרים מעולים
מאוד מחובר לאלבום החובה של להקת פינק פלויד בשם: animals
המילה 'להכריח' כאן היא לא במקום
מוזיקה זה משהו מהנה (וזה לא אילוץ)
לפינק פלויד ולקווין יש חומרים מעולים
מאוד מחובר לאלבום החובה של להקת פינק פלויד בשם: animals
שירים שומעים בשביל ההנאה, לא בכוח.
את רוצה? תשמעי, לא רוצה? אל
את רוצה? תשמעי, לא רוצה? אל
תשמעי את הזמרי טיקטוק של היום, ומיד תתחרטי על זה ששמעת אותם ותחזרי לקווין ופינק פלויד...
תשמעי מה שבא לך כאילו אני לא מבינה למה לשמוע משהו שהפסקת לשמוע רק כי את מרגישה שהזנחת או מרגישה שזה מגניב לעכשיו
שואל השאלה:
^^ מה יש לך עם זמרי טיקטוק?
^^ מה יש לך עם זמרי טיקטוק?
אנונימית
^ באמאשלי
באותו הנושא: