6 תשובות
תגידי לו פשוט את האמת..
הכי טוב להיות כנה ( (:
הכי טוב להיות כנה ( (:
אל תגידי לו כלום.. פשוט תנתקי קשר.. ואם הוא ישאל אותך למה את מתרחקת ממנו וזה תגידי שזה לא מתאים ושאת מעדיפה לנתק קשר..
שואל השאלה:
תודה על העצות:) וזה גם גרם לי לחשוב שחברה שלו מסכסכת בנינו והיא מנצלת אותו כולם יודעים חוץ ממנו וזה ניראה לכם כדאי לנתק איתו קשר בגללה?
תודה על העצות:) וזה גם גרם לי לחשוב שחברה שלו מסכסכת בנינו והיא מנצלת אותו כולם יודעים חוץ ממנו וזה ניראה לכם כדאי לנתק איתו קשר בגללה?
אם זה בגללה אז פשוט תלכי ותדברי איתו.. תגידי לו.
שואל השאלה:
זה בעיה שאני לא רוצה שהוא יחשוב שאני קנאית, ואם הם יריבו או יפרדו יאשימו אותי.. והוא מפחד ממנה רצח פשוט כואב לי בתור ידידה טובה לראות אותו כמו סמרטוט נגרר לזבל!
זה בעיה שאני לא רוצה שהוא יחשוב שאני קנאית, ואם הם יריבו או יפרדו יאשימו אותי.. והוא מפחד ממנה רצח פשוט כואב לי בתור ידידה טובה לראות אותו כמו סמרטוט נגרר לזבל!
אז תגידי לו את זה.. תגידי שאת לא רוצה להפריד או לסכסך אבל את לא יכולה לראות אותו ככה וזה
באותו הנושא: