5 תשובות
הילדים שם זה סבבה ויש לי שם חניכה נסיכה אז תכירי אותה. המבוגרים פחות.
למבוגרים או הילדים?
אם זה למבוגרים תברחי כל עוד את יכולה
אוי לא. תבקשי מחלקה אחרת שהיא מרצון אולי? יש סיכוי שיתנו לך? או בכפייה אבל בתל השומר נגיד.
שואל השאלה:
מבוגרים :(( מה לעשות איך לא להתאשפז??
אנונימית
זה בכפייה?