4 תשובות
אפשר לקבל אבל זה ייחשב פחות "מביך"
שואל השאלה:
למה מביך לקבל דחייה מבת יפה
למה מביך לקבל דחייה מבת יפה
אנונימית
לדעתי זה מכיוון של הן ישפטו אותם לרעה פחות, הן פחות יתפסו מעצמן כאילו.
יש סטיגמה שאומרת שבנות יפות תופסות מעצמן יותר.
יש סטיגמה שאומרת שבנות יפות תופסות מעצמן יותר.
אנונימי
אנלא יודע איך להסביר את זה אולי מישהו אחר יסביר כאן
באותו הנושא: