7 תשובות
מבנות פחות יפות לא אכפת לי לקבל דחייה
זה בולשיט, הם תמיד יתחילו עם מי שימצאו אותה כיפה.
אנונימית
מבחינתם סביר להניח שלא, הסיכויים לדחייה במידה ואין לה חבר כנראה יהיו נמוכים יותר
בואי אחותי בנות פחות יפות שבקושי מתחילים איתן כנראה יזרמו הרבה יותר בקלות מילדה יפה שחתיכים מתחילים איתה על בסיס יומי
שואל השאלה:
למרות שגם אני יפה ואף פעם לא מתחילים איתי אז זה לא בהכרח שכל מי שיפה מתחילים איתה
למרות שגם אני יפה ואף פעם לא מתחילים איתי אז זה לא בהכרח שכל מי שיפה מתחילים איתה
אנונימית
קודם כל את צודקת.
דבר שני, יש בנים שגם אם הם ניגשים למישהי שנחשבת יחסית "ממוצעת" והם מרגישים ממנה ביטחון עצמי, זה גם גורם להם להרגיש שהם רוצים לקחת צעד אחורה וחוששים לקבל דחייה
דבר שני, יש בנים שגם אם הם ניגשים למישהי שנחשבת יחסית "ממוצעת" והם מרגישים ממנה ביטחון עצמי, זה גם גורם להם להרגיש שהם רוצים לקחת צעד אחורה וחוששים לקבל דחייה
וגם זה עניין של אישיות. גברים שיש להם ביטחון או שלא כל כך מעניין אותם - יתחילו עם כל אחת מבלי לחשוש על זה שיקבלו דחייה
באותו הנושא: