8 תשובות
גם אם זה נותן לאזרחים משמעת טובה, החסרונות כל כך גדולים יותר שאין טעם בכלל להסתכל על זה

גם מי אמר שמשמעת כזאת היא טובה? את רוצה לחיות בחברה שכולם רובוטים?
^וזה אפילו בלי לדבר על הבעיה של הרעב במדינה... יש להם שם תנאים נוראיים
שואל השאלה:
אני מבינה אבל לדעתי זה באמת לטובתם, הכי קל לחשוב כמה שזה רע ושזה לא נכון וכל זה, אבל תחשבו שניה מכיוון אחר על זה
אנונימית
למה זה לטובתם? שוב פעם, היית רוצה לחיות בחברה שכולם רובוטים? זאת המשמעת שהם מקבלים שם
שואל השאלה:
לגור במקום כזה נשמע לי לא כל כך נורא, כי זה מלמד אותך דברים שלא תלמד באף מקום אחר
אנונימית
את לא היית רוצה לגור שם כל החיים, במה זה יכול לתרום לאנשים תכונות כאלו אם הם חיים במדינה שהם לא יכולים להתקדם בה?
יופי!
אחלה קים שבעולם.