7 תשובות
מה יש שם
לא
מה כבר אפשר לעשות? זאת דיקטטורה שבקושי יודעים משהו על מה שקורה בפנים
בגלל שאין הוכחות, וזאת תהיה מלחמה רצינית
אני חושב
אני חושב
לא, למה? כי אין להם מה לעשות
אם הם יתערבו הם יתחילו מלחמת עולם ענקית שתגרום להרס מטורף
אם הם יתערבו הם יתחילו מלחמת עולם ענקית שתגרום להרס מטורף
וואי זה יצור מלחמה מטורפת
מה יש שם
באותו הנושא: