7 תשובות
שואל השאלה:
למה נגיד את ככה?^
למה נגיד את ככה?^
אנונימית
אני או האנונימית?
שואל השאלה:
אנונימית, את הסברת חחח
אנונימית, את הסברת חחח
אנונימית
אוי גם אני כזאת
אנונימית
כי היא כנראה לא תקשורתית
גם אני כזו ובגלל זה מישהי אחת יצאה עליי ורבה איתי וכאילו אין לי איך לשנות את זה
או שהיא פשוט לא מתעניינת יותר בשיחות
גם אני כזו ובגלל זה מישהי אחת יצאה עליי ורבה איתי וכאילו אין לי איך לשנות את זה
או שהיא פשוט לא מתעניינת יותר בשיחות
אולי אגו
אממ בעיקר מחוסר עניין או כדי לתת לחברות שלי חופש ממני
או כי אין לי נושא לשיחה אבל אני כן רוצה לדבר
או שסתם אין לי כוח
או כי אין לי נושא לשיחה אבל אני כן רוצה לדבר
או שסתם אין לי כוח
אנונימית
באותו הנושא: