5 תשובות
כן
כן
אחרי שבוע?
זה מוגזם ממש..אני הייתי מתרחקת
זה מוגזם ממש..אני הייתי מתרחקת
שואל השאלה:
אוף היא החברה הכי טובה שהייתה לי
והיא התחילה להתנהג אליי חרא למה לסנן
ואני לא שולחת לה יותר הודעות באותו שבוע אז למה היא בכלל פותחת שיחה?
אוף היא החברה הכי טובה שהייתה לי
והיא התחילה להתנהג אליי חרא למה לסנן
ואני לא שולחת לה יותר הודעות באותו שבוע אז למה היא בכלל פותחת שיחה?
אנונימית
אולי תנסי לדבר איתה על זה?