11 תשובות
אם את לא עצובה אף פעם אז למה את רוצה לבכות בכוח?
זה טוב שאת לא עצובה אבל אם באלך לשחרר תראי אולי דברים עצובים
אל תבכי בכוח :שמרגישים עצב זה קורה, אבל לווא דווקא! יש כאילו מן בכי פנימי, שלא בוכים פיזית אבל מרגישים את זה בלב. זה קורה להמון אנשים שלא בוכים לרוב, אני שמחה שאת לא עצובה אף פעם! :)
שואל השאלה:
עשיתי ליטרלי כול מה שכתבתם ועדין לא בכיתי ...
עשיתי ליטרלי כול מה שכתבתם ועדין לא בכיתי ...
מבינה אותך גם אני בקושי בוכה זה מעצבן אבל בסופו של דבר את תמצאי את זה לי לקח מלא זמן אבל בסוך היה איזה סדרה ששברה אותי... זה היה על סיפור אמיתי והיה לי ממש קשה לא עמדתח בזה תנסי אולי להזכר במשהו עצוב או חראות סרט עצוב עם סיםור אמיתי..
אני בוכה כל הזמן
רוצה להצטרף?
רוצה להצטרף?
שואל השאלה:
חח זה אתה שכתבת שאת בדכאון
חח זה אתה שכתבת שאת בדכאון
תתאהבי במישהו
זו ההמלצה הכי חזקה שלי
זו ההמלצה הכי חזקה שלי
בוכה^
לעזעזל, אני בוכה 18 פעמים ביום
אל תכריחי את עצמך לבכות, כשזה יצא זה יצא, את לא צריכה את השליליות הזאת בחיים שלך