4 תשובות
שואל השאלה:
הוא ענה why not מה יש לענות על זה
לא מביך
אנונימית
אני אומרת תכתבי חיים פעם אחת אבל היי אם את ממש לא מרגישה בנח אל תעשי את זה אבל לא נראה לי שזה המצב כרגע אז לכי על זה
לא זה לא מביך