6 תשובות
אח שלי כן
כן
אח שלי בינתיים קטן, אין לא עדיין אינסטגרם.
אבל שהוא יגדל, כן, אני ישים אותו בקלאוז.
אנונימית
לא
לע מה אני צריכה שתלך לספר לאמשלי