6 תשובות
כן
אח שלי כן
כן
אח שלי בינתיים קטן, אין לא עדיין אינסטגרם.
אבל שהוא יגדל, כן, אני ישים אותו בקלאוז.
אבל שהוא יגדל, כן, אני ישים אותו בקלאוז.
אנונימית
לא
לע מה אני צריכה שתלך לספר לאמשלי
באותו הנושא: