6 תשובות
את לא סתם מתקמצנת, זה הגיוני.

את מתרחקת מאנשים שלא עושים לך טוב וזה מעולה, ככה צריך.
לגיטימי.
לא זה בסדר תתרחקי מאנשים כאלה
ממש לא קמצנית
למה שתביאי לה משהו שהיא בכלל לא התענינה בך?
היא אגואיסטית כי כשהיא צריכה אותך אז היא מדברת איתך
לגיטימי לגמרי.
היא מדברת איתך שרק שהיא צריכה משהו, אל תביאי לה.
ממש לא ,
את לא רוצה שאדם יזכר בך רק שהוא צריך ממך משהו