האם במדינת ישראל יש חוק שאי אפשר לשלם עם אגורות בכמות מסוימת?
רציתי לקנות כריך ב 16 שקלים היה לי מטבע של עשר שקל והשאר באגורות .המוכר לא הסכים לקבל את הכסף ואמר שיש חור עד לכמות מסוימת של אגורות לתשלום. לפי דעתי הוא שיקר בהתחלה התערשתי איתו וראיתי שהוא לא באווירה טובה אז שחררתי. 2 דרות אחרי זה הלכתי למקום אחר לקנות קפוצינו . שילמתי לו 14 שקל עם האגורות והוא הסכים. אם אתם חושבים שכן יש חור כזה אשמח לפירוט מאיפה המקור ולמה.