9 תשובות
על מה היא משלמת?
מזתומרת לא הבנתי את השאלה
כגון?
כי לפעמים צריך לעשות משהו ולא עושים
שואל השאלה:
כול הזמן בזמן כשמדברים על הסכמי שלום בזמן מלחמות או מבצעים הפלסטינים הם היחידים שמרוויחים מכול המצב והם מצפים רק מישראל לתת את החלק שלה גם בפיתרון שתי המדינות ישראל נותנת חלק מהשטח שלה למען ערבים בגלל תירוץ גם השומר החומות הפלסטינים הרוויחו וגם בחמשת הסכמי השלום שניסו לעשות רוב הדברים הטובים שם היו לערבים וחלק קטן ליהודים
כי בנט ראש הממשלה
שואל השאלה:
שלא לדבר על פגיעה בביטחון המדינה ושהם סוחטים אותנו יום יום כול פיפס שלהם מדינת ישראל רצה לסדר את זה פגעו להם ברגשות? מענישים את הגורמים הנכונים הפריעו להם? מסדרים את זה של מי המדינה הזאת אני כבר לא יודעת
שלא לדבר על המלון חמישה כוכבים שהמחבלים מקבלים לעומת החיילים שלנו שמקבלים מלון עם כוכב אחד ואפילו פחות מזה
למה בגלל הגחמות שלהם המדינה צריכה לשלם כול כך הרבה ?
באמת שכבר נמאס לי מחוקי המשחק שלהם
כי אפחד לא יודע מה הולך כאן וזה הרבה יותר מסובך, זה בגלל הממשלה, זה בגלל איך שמוציאים אותנו, בגלל זה שיש מקומות בעולם שאנשים בטוחים שאנחנו רוצחים ילדים פלסטיניים ומתעללים באזרחים שם והם לא ישתכנעו למרות שהם בחיים לא דרכו במזרח התיכון,העולם תמיד היה נגדנו וזה ממש לא הגיוני מה שקורה עם מחבלים ואת הכסף מוציאים על בולשיט
אנונימי
כי היא מפגרת
oss