7 תשובות
לא
לא מכבד תאמת
לא זה לא בסדר
לא עניינך
לא עניינך
לא... אולי זה פגע בה אם היא נעלבה תגידי לה שהיא סתם מעצבנת והיא לא צריכה להתייחס
עדיף לא להפיץ דברים בכללי אבל זה לא איזה ג'וס או משהו אז לא נורא
שואל השאלה:
^^^זה כן עניין שלי כי היא אמרה את זה לי...
^^^זה כן עניין שלי כי היא אמרה את זה לי...
אנונימית
לא היית צריכה להגיד
באותו הנושא: