38 תשובות
ברוכה הבאה !
וכן...
אם התכוונת לאתר 'סטיפס' אז יש פה מטרדינים וטיפוסים שלא כל כך תאהבי, יש פה חוקים שכדאי לדעת אותם וזהו בהצלחה לך אהובה❤
וכן...
אם התכוונת לאתר 'סטיפס' אז יש פה מטרדינים וטיפוסים שלא כל כך תאהבי, יש פה חוקים שכדאי לדעת אותם וזהו בהצלחה לך אהובה❤
שלא יעקצו אותך במחירים
שואל השאלה:
תודה על התשובות:)
תודה על התשובות:)
אנונימית
היי, אם תצטרכי עזרה אני ממש כאן, מוזמנת לשלוח הודעה 3>
בכיף וברוכה הבאה לישראל מקווה שתהני פה
ברוכה הבאה
יש פה קצת מטרידנים כמו בכל מקום ותשמרי על עצמך
חוץ מזה את יכולה לקבל פה המון לשאול כל דבר ולהתייעץ בכל דבר לדעתי זה יתרום לך המון האתר הזה
את יכולה לדבר גם איתי תמיד אם את רוצה
יש פה קצת מטרידנים כמו בכל מקום ותשמרי על עצמך
חוץ מזה את יכולה לקבל פה המון לשאול כל דבר ולהתייעץ בכל דבר לדעתי זה יתרום לך המון האתר הזה
את יכולה לדבר גם איתי תמיד אם את רוצה
שואל השאלה:
^^תודה:)
^^תודה:)
אנונימית
שואל השאלה:
מלמדים אותי מאז שאני קטנה רק הקטע הכי קשה זה איך להגיד זכר ונקבה אף פעם אני לא מצליחה להבדיל
מלמדים אותי מאז שאני קטנה רק הקטע הכי קשה זה איך להגיד זכר ונקבה אף פעם אני לא מצליחה להבדיל
אנונימית
שואל השאלה:
אהה הצרפתית שלך דווקא ממש טובה:)
אהה הצרפתית שלך דווקא ממש טובה:)
אנונימית
ברוכה הבאה!! אם צריכה עזרה או סתם לדבר יותר ממוזמנת לשלוח הודעה(:
למה ככה להוריד לנו רובנו אנשים טובים חברים
אנונימית
שואל השאלה:
זה טוב לדעת :) כרגע עברתי למערב תל אביב , איך האווירה פה?
זה טוב לדעת :) כרגע עברתי למערב תל אביב , איך האווירה פה?
אנונימית
נחמד בתל אביב ויש שם אנשים מכל הסוגים למרות שחלקם לא מתורבתים
ברוכה הבאה יואו איך אני מתה על צרפתים
שואל השאלה:
חחח תודהה גם אצלנו אוהבים את הישראלים:))
חחח תודהה גם אצלנו אוהבים את הישראלים:))
אנונימית
אם בא לך לדבר את ממש מוזמנת אני גם גרה קרוב לתל אביב ממש
ברוכה הבאה לישראל!
ברוכה באה❤
וואי איך אני אוהבת צרפתים....
מוזמנת בשמחה לפנות אלי בפרטי לכל דבר שתצתרכי
וואי איך אני אוהבת צרפתים....
מוזמנת בשמחה לפנות אלי בפרטי לכל דבר שתצתרכי
welcome to the club
שואל השאלה:
merci
merci
אנונימית
ברוכה הבאה:)
משהו ממש חשוב:
אל תכתבי שאלות שמראות על אובדנות, פגיעה עצמית או כל דבר בסגנון..
זה מגיע למוקד ומשם לרווחה. (הם יוסיפו לך רק חרא בחיים).
ואל תרגישי חופשיה מדי פה כי זה המקום הכי לא פרטי שיש.
אל תפגעי מאנשים פה, יש פה מלא חולי נפש.
ויש פה גם מלא פדופילים.. תזהרי!
כל מקרה קטן תדוחי/תחסמי .
ונראלי שזהו, תהניייי
משהו ממש חשוב:
אל תכתבי שאלות שמראות על אובדנות, פגיעה עצמית או כל דבר בסגנון..
זה מגיע למוקד ומשם לרווחה. (הם יוסיפו לך רק חרא בחיים).
ואל תרגישי חופשיה מדי פה כי זה המקום הכי לא פרטי שיש.
אל תפגעי מאנשים פה, יש פה מלא חולי נפש.
ויש פה גם מלא פדופילים.. תזהרי!
כל מקרה קטן תדוחי/תחסמי .
ונראלי שזהו, תהניייי
מזל טוב! את צריכה להזהר מאנשים שלא נשמעים לך טוב להסתכל על החוקים בארץ המצב עכשיו מפחיד תזכרי לא לצאת יותר מדי כי יש המון פיגועים ממליצה לך לראות רוקדים עם כוכבים זאת תוכנית מצויינת יש גם האי שזאת גם אחלה תוכנית אה וגם ערוץ נהדרת זה מצחיק יש גם זהו זה שזה גם מצחיק במקומות יפים בארץ יש את החרמון שיש שלג מגניב גם בגליל יפה וממליצה לך מתי שהו ללכת לצימר באיזה קיבוץ כי אין לכם בצרפת בנוגע לחופים יש מוצלחים יותר ויש פחות אבל עדיף לשאול חברות ואם אני לא יודעת עוד מה להוסיף טוב בהצלחה:)
שואל השאלה:
תודה אני ממש מעריכה את זו 3>
תודה אני ממש מעריכה את זו 3>
אנונימית
bienvenue! si vous avez des questions, n'hsitez pas me contacter et j'essaierai de vous aider autant que possible, isral n'est pas si diffrent de la france :)
אנונימית
ברוכה הבאה לפה :-)
מקווה שתהני מהאתר!
רשמו לך פה את כל מה שצריך :-)
מקווה שתהני מהאתר!
רשמו לך פה את כל מה שצריך :-)
היי! ברוכה הבאה לארץ! אם תצטרכי עזרה במשהו אשמח לעזור
ברוכה הבאה לישראל ולאתר
העברית שלך נשמעת ממש טובה,
המון בהצלחה וחג שמח❤❤
העברית שלך נשמעת ממש טובה,
המון בהצלחה וחג שמח❤❤
חח את תחזרי מהר לצרפת תתחרטי שעלית אני גרה בצרפת ומכירה יהודים צרפתים שחזרו.. לפיהם הרבה חוזרים
אבל התאקלמות נעימה
אבל התאקלמות נעימה
שואל השאלה:
היה פה לא לפני הרבה זמן הרבה פיגועים צריך לדאוג בגלל זה? שמעתי על מה שהיה בבר בתל אביב
היה פה לא לפני הרבה זמן הרבה פיגועים צריך לדאוג בגלל זה? שמעתי על מה שהיה בבר בתל אביב
אנונימית
ברוכה הבאה!
המצב במדינה קצת עצוב בגלל כל הפיגועים, אבל אני מניח שיהיה לך יותר טוב.
מקווה שאת גרה בנתניה, מדברים כאן יותר צרפתית מעברית.
המצב במדינה קצת עצוב בגלל כל הפיגועים, אבל אני מניח שיהיה לך יותר טוב.
מקווה שאת גרה בנתניה, מדברים כאן יותר צרפתית מעברית.
^^לא זה קורה מדי פעם בקטנה והכל חוזר כרגיל
בתל אביב נדיר שיש פיגועים
בתל אביב נדיר שיש פיגועים
אנונימי
בהצלחה אם את צריכה עזרה עם העברית תפני אליי בפרטי אני דובר צרפתית
שואל השאלה:
merci tous :)
merci tous :)
אנונימית
נכון זה מפחיד אבל אני מניחה שעד שביבי יחזור המצב שוב היא נורמלי אבל על תבטרי כל כך מהר סך הכל טוב פה
זאת שרשמה בצרפתית צודקת ישראל לא שונה צרפת דיי אותה מנטליות רק הרבה פחות מנומסים
כן היו פיגועים לאחרונה אבל זה יותר בדרום ..
אם את צריכה עזרה אל תהססי אני דוברת צרפתית שפת אם וגרה בצרפת
כן היו פיגועים לאחרונה אבל זה יותר בדרום ..
אם את צריכה עזרה אל תהססי אני דוברת צרפתית שפת אם וגרה בצרפת
היי, את מוזמנת תמיד לשוחח איתי :)
ברוכה הבאה!
יש פה טיפוסים לא נחמדים כל כך ומטרידים, תמנעי מלדבר איתם ותדווחי עליהם במידת הצורך.
ובעיקרון זה אתר שאת יכולה לשאול בו שאלות ונוער (בעיקר) מהאתר עונה לך עליהן, ואת גם יכולה לענות על שאלות.
בהצלחה❤
ברוכה הבאה!
יש פה טיפוסים לא נחמדים כל כך ומטרידים, תמנעי מלדבר איתם ותדווחי עליהם במידת הצורך.
ובעיקרון זה אתר שאת יכולה לשאול בו שאלות ונוער (בעיקר) מהאתר עונה לך עליהן, ואת גם יכולה לענות על שאלות.
בהצלחה❤
ברוכה הבאה לארץ ולסטיפס! :) אם תרצי לדבר או לשאול שאלות על הארץ או כל דבר אחר את יותר ממוזמנת לשלוח הודעה
ברוכה הבאה!
מה שאת צריכה הכי לדעת פה זה לא לכתוב שאלות/תגובות אובדניות/פגיעה בעצמך ודברים מהסוג הזה.
בהצלחה פה!
מה שאת צריכה הכי לדעת פה זה לא לכתוב שאלות/תגובות אובדניות/פגיעה בעצמך ודברים מהסוג הזה.
בהצלחה פה!