58 תשובות
אני משתתפת בצערך❤
עם תרצי לשלוח לי הודעה ולדבר את תמיד מוזמזנת
משתתפת בצערך
תזכרי שככה זה החיים ואנשים מתים, אי אפשר למנוע את זה וזו לא הפעם האחרונה שתראי את זה קורה
אני כל כך מצטערת לשמוע!
זה יהיה קשה קצת
קחי כמה ימים לעצמך ותעכלי
תביני שזה בסדר לבכות וממליצה לך לשתף מישהו שאת סומכת עליו בתחושות וברגשות שלך וזה יקל עלייך.
גם לי זה קרה רק שהייתי קטנה מאוד ולא היו ממש אנשים לידי שעזרו לי לעכל את זה.
אבל אני בטוחה שתוכלי לדבר עם ההורים שלך או עם חברה קרובה
תנסי לחשוב על סבתא שלך שעברה כרגע למקום שטוב לה יותר..
תשחררי אם את צריכה תבכי כמה שצריך ותדעי שזה בסדר!
זה יעבור לך לאט לאט ותמיד תדעי שאת תמשיכי לזכור אותה ולזכור את הרגעים הטובים שלכן יחד!
היא תמיד איתך והזמן עושה את שלו תבכי כמה שבא לך תבריזי מבית ספר ברור שתצטרכי זמן לעכל
אנונימית
אני מכירה את ההרגשה גם שלי לפני שנה, ואני ממש ממש משתתפת בצערך.. ❤ היא בגן עדן והכל טוב ❤ היא תמיד תשאר בלב שלך איתך ואני יודעת שזה יהיה לך ממש ממש קשה לחזור לשגרה כאילו הכל בסדר אבל תאמיני לי שתתרגלי לזה ואת כבר תתמודדי עם זה, אם את צריכה עוד משהו לפני אליי בפרטי
אני ממש משתתפת בצערך❤❤
אם את צריכה משהו תכתבי לי בפרטי
תחשבי על זה שהיא הלכה למקום הרבה יותר טוב והיא תהנה שם ואם זה מה שקרה כנראה זה מה שאמור לקרות כי לכל מה שקורה יש סיבה
משתתף בצערך מאחל לך שתדעי ימים טובים יותר
מצטערת מותק
יהיה בסדר היא איתך תמיד
אני משתתפת בצערך בטח זה ממש קשה לאבד מישהו קרוב אבל תחשבי שמצד שני היא כבר לא סובלת יותר ולא מרגישה כאב והיא תסתכל עלייך ותהיה גאה בך אז תעשי דברים שאת אוהבת ותזכרי שהיא אוהבת אותך וגאה בך ותזכרי שהיא הייתה רוצה שתמשיכי לחיות ולהנות מהחיים ואם קשה לך ואת רוצה לפרוק אני פה :)
אני ממש שמצטערת לשמוע..
אני בטוחה שסבתא שלך הייתה רוצה שתמשיכי לחייך ולשמוח אם אנשים שעושים לך טוב(:
הזמן כבר יעשה את שלו, אבל לפחות תדעי שהיא אהבה אותך גם, ושהיא בטח שמחה לבלות את הזמן האחרון שלה איתך, ואם היא הכי חשובה לך תמיד תזכרי *בלב* את החוויות הטובות שהיו לך איתה, אל תנסי להיזכר לעומק, אבל כן תרגישי אותן. משתתף בצערך❤
משתתפת בצערך,
אם את רוצה אני פה כדי לדבר❤
משתתף בצערך
אנונימי
משתתפת בצערך
בסופו של דבר אלה החיים וזה קשה. סבתא שלך עכשיו במקום הכי טוב בשבילה והיא תמיד תהיה שם בשבילך גם אם את לא רואה אותה או שומעת אותה. היא תמיד תלווה אותך בחיים שלך ותעזור לך
סבתא שלי נפטרה בכלל לפני שהכרתי אותה:(
את תמיד מוזמנת לדבר איתי ולפרוק❤
הכל יהיה בסדר3>
אממ אני רק אומרת את האמת, קורה... את יודעת לכולם קורה בסוף או קרה הבנת? מה רע במה שאמרתי , יואו מה הבעיות שלךך
אוי משתתף בצערך
משתתפות בצערך יפהשלי❤ הכאב יעבור עם הזמן ואת תתרגלי לזה
היי,
סבתא שלי נפטרה לפני 4 חודשים
אני כל כך מצטערת
אני כל כך מבינה את הכאב שלך, אני עד עכשיו עוברת אותו
קשה לי לא להאשים את עצמי במוות שלה
תזכרי שהיא תמיד שומרת עלייך ותזכור אותך
אם תרצי לדבר איתי אני תמיד פה להקשיב.
משתתפת בצערך.. 3>
^^^מה צומי? היא רוצה שנעודד אותה ולא סתם להכניס אותה לאבל
משתתף בצערך, בתור אחד שחווה את זה לצערי פעמיים אני יכול להגיד לך שעם הזמן את תרגישי פחות כאב ותזכרי שהיא תמיד איתך וזה מעגל החיים
אני משתתפת בצערך :(
זה קרה לי לפני שבוע והרגשתי שכל עולמי נחרב אבל לאט לאט אני מבינה למה דווקא עכשיו ושצריך לזכור את הדברים הטובים שהיו לנו ביחד
זה קשה בטירוף אבל עם הזמן הבכי נרגע
שואל השאלה:
תודה על כל התגובות המחזקות❤
אנונימית
משתתפת בצערך אהובה❤
אני כאן לעזור לך עזבי את העניין של הפרחים
אני יכולה להבין אותך אם תצטרכי
תזכרי שהיא תמיד איתך ועכשיו היא במקום בריא וטוב יותר
אני וכולנו איתך ונהיה תמיד ביחד איתה❤
מצער מאוד לשמוע.. שתהיה נשמתה צרורה בצרור החיים אמןן!! אם תרצי תוכלי לשלוח לי את השם ושם האמא ואתפלל עליה בעזרת השם בלי נדר
וואי משתתף בצערך❤
אני יודעת כמה זה כואב לאבד אדם שקרוב אלייך, ב2014 דודה שלי נפטרה וזה באמת אחד הדברים הכי קשים שיצא לי לחוות, אני מתגעגעת אליה תמיד ורק לחשוב עליה מעלה לי דמעות אבל עם הזמן לומדים לחיות לצד הכאב הזה, עם כמה שהוא גדול.
תזכרי שסבתא שלך הייתה רוצה שתצליחי בחיים ולא תעצרי את ההתקדמות שלך בגלל שהיא נפטרה.
תהיי בטוחה שהיא שומרת עלייך ורואה אותך גם אם היא לא פיזית איתך, היא תמיד איתך בנפש.
משתתפת בצערך ❤
כמות הפעמים שאת נפגעת רק מחזקות אותך יותר
תהיי חזקה❤
למדתי מספר אחד משפט שממש שינה אותי
"אם אתן למשהו להפיל אותי, ידרכו עלי. למדתי את זה בדרך הקשה לא לתת לאף אחד לא להפיל אותי אפילו לא על רגל אחד" מקווה שתאמתי אותו כי הוא נהפך למוטו שלי אחרי קשיים בחיים❤
משתתפת בצערך, היא עשתה את התפקיד שלה, מנסים להמשיך הלאה אבל קחי את הזמן, היא תמיד תיהיה איתך בלב
אנונימית
משתתף בצערך
לגבי השאלה שלך, זה ברור שכולנו מתים
ותצטרכי להבין שתחווי עוד מקרי מוות של אנשים קרובים אלייך, מבחינתי כל עוד הבן אדם הקרוב אלי מת בשלווה ולא בכאב אני אהיה שמח בשבילו שהמוות שלו היה כזה כי כבר ברור שהוא ימות אבל השאלה היא איך.
היי דבר ראשון אני ממש מצטערת לשמוע...
זה באמת קשה וצריך קצת זמן לעבור את זה אבל בסוף הכל משתפר וככה זה החיים ודברים רעים קורים ודברים טובים וצריך פשוט להשלים עם זה...
תמיד יש רגעים עצובים, אבל במקום כל הזמן להיות עצובה עליה, תחשבי על הרגעים הטובים שהיו לכן, תמיד יש את הזכרונות שממלאין את הלב כמעט כמו החיים.
אנונימית
קשוח משתתף בצערך
יפה שלי סבתא שלי הייתה הבן אדם שהכי אהבתי בחיים האלה, והיא הלכה לי לפני חודש וחצי, אין שום דבר שאגיד שיכול לשפר את הכאב שלך.
אני הכי מבינה אותך בשבוע הראשון זה הכי קשה..עם הזמן צריך להתמודד עם הסיטואציה הזו ועם החיים ולהבין שאלו החיים ושהיא בגן עדן במקום נפלא ומדהים.
קחי לך כמה ימים חופש יפה שלי ותהי עם המשפחה ותזכרי בה ובזכרונות שלכן, אוהבת❤
משתתפת בצערך אהובה גם סבא שלי נפטר לפני שלושה שבועות ואני עדיין לא מעכלת זה קשוח לומר אבל צריך פשוט להתקדם הלאה היא צופה בך שם בשמים וגאה בך היא שומרת עלייך, משתתפת בצערך ❤
משתתפת בצערך באמת הכל כלכך מוזר בעיקר בשבוע הראשון
אני גם עדיין לא מעכלת שסבתא שלי לא בחיים יותר. עברתי את זה לפני שבועיים.
שולחת לך חיבוק ענק ותזכרי שהיא אהבה אותך ובטוחה שהיא רוצה שתזכרי לחייך ולחשוב על הדברים הטובים לא לתת למה שקורה להשפיע עליך ולתת לך לשקוע במחשבות
משתתפת בצערך 3>>
זה אחד הדברים הקשים בחיים
אם את צריכה תמיכה את יכולה לדבר איתי
את באמת מוזמנת לשלוח לי הודעה עכשיו.
אין מבינה ממני באמת. אין.
קחי לך את כל הזמן שבעולם נסיכה,ותזכרי שאלו החיים וצריך להתמודד עם החיים האלה ועם דברים שיקרו כמו מוות, אף אחד לא חי לנצח, תנסי להזכר בדברים הטובים שהיו בה ובזכרונות שלכן יחד,תמונות
אלוהים לקח אותה כי הגיעה זמנה, את יודעת מה הכי הרגיע אותי? שהיא סבלה ככ שהיא בעצמה רצתה את זה אד לפחות היא כבר לא סובלת עכשיו והיא במקום הכי מדהים שיש
משתתפת בצערך ❤ תמיד תזכרי שלא משנה מה היא תמיד איתך! אולי לא פיזית אבל נפשית כן כל עוד את זוכרת אותה היא תמיד איתך❤
תהיה חזק אחי משתתף בצערך
משתתפת בצערך
משתתף בצערך.
משתתפת בצערך
מבין אותך. אני איבדתי את סבא שלי שבוע לפני הבר מצווה שלי, אני הרגשתי בשפל, אבל אם הזמן למרות שזה קשה מתרגלים לזה, מקווה שתעברי את התקופה המצערת הזאת כמה שיותר מהר.
היי יקרה,
שומע מהמילים שלך את הבלבול והסערה שאת נמצאת בתוכה... איבדת את סבתא שהייתה כל כך חשובה עבורך ואהבת אותה, ובאמת איך אפשר לקום אחרי מכה כזאת...?
משער שיש לך עכשיו בראש הרבה מחשבות על סבתא- על כל מה שעברת איתה, וגם על העתיד- איך תצליחי להתמודד? איך תזכרי אותה? איך אפשר להמשיך בחיים..? יכול רק לתאר לעצמי איך המחשבות האלו מציפות אותך ושוברות את הלב...
יקרה, אני רוצה לספר לך שאני מתנדב בסה"ר- סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אישי ואנונימי לחלוטין שבו נוכל לתת לך את המקום שלך, להקשיב לך ונוכל אולי לחשוב איתך יחד איך להתמודד עם המוות של סבתא ואיך בכל זאת יהיה אפשר להמשיך בחיים...
אל תישארי עם זה לבד,
שלך,
מתנדב סה"ר
קודם כל יהיי זכרה ברוך ❤, אני באמת מבינה את הכאב שלך זה לא קל ואני יהיה כנה שזה נהיה ליותר קשה בהמשך אבל את צריכה לזכור שהיא אוהבת אותך והיא לא הייתה רוצה שתיהיי עצובה היא מלעמלה שומרת עלייך ❤
המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים
צר לנו לשמוע משתתפים בצערך
תדעי היא נמצאת עכשיו במקום הכי טוב עבורה
הגיוני שתבכי ותהיי בצער , אבל הזמן מרפא את הכל
דבר ראשון אני משתתפת בצערך❤
דבר שני אני יכולה להזדהות איתך גם לי קרה פעם ראשונה עם סבתא שלי לפני כחמישה חודשים ואני רוצה להגיד לך מתוך הסתכלות לאחור שנכון זה קשה לא קל תקחי לך את הזמן להתאבל עליה אך הכל יהיה בסדר יש לך את המשפחה שלך שתתמוך בך❤
קודם כל אני מצטערת לשמוע, החיים חרא ולהתמודד עם מוות של אנשים גרועים זה הדבר הכי גרוע שבן אדם יכול להתמודד איתו.
אבא שלי נפטר לפני חודשיים, הייתה לי תקופה שחשבתי שאני מקבלת את זה אבל אתמול ראיתי תמונות שלנו ביחד ובכיתי עד שנרדמתי. הכאב אף פעם לא נגמר, פשוט לומדים לחיות איתו, ואני מקווה שתלמדי לחיות עם זה.
אני לא מכירה אותך אבל אני אוהבת אותך ואני משתתפת בצערך
גם אני עברתי את זה. היא הייתה הבן אדם הכי חשוב ומשמעותי בחיי, היום זו אמא שלי והיא.
בהתחלה הפצע גדול, ולאט לאט, בלי שנשים לב הוא מתאחה. בסוף נשארת רק צלקת קטנה שמדי פעם נפתחת - וזה בסדר :)

ממליצה לך to talk out your problems והכול בסוף יהיה בסדר.
אנונימית
משתתפת בצערך❤❤ מבינה את ההרגשה, קרה לי אותו דבר חודש שעבר, עדין לא מצליחה לעכל טת זה זה קשה מאוד במיוחד שזאת הפעם הראשונה שמאבדים בן אדם שהיה כל החיים בשבילך. אבל זה עובר, ולאט לאט מתרגלים לזה אומנם זה לוקח זמן אבל זה עובר בסופו של דבר.. שלא תדעי עוד צער❤❤❤
אני מבין אותך
סבא שלי מצד האמא וסבתא שלי מצד האבא נפטרו באותה שעה שהייתי בן 4
וזה שתי השכרות בשני ערים רחוקים
אז חוויתי מוות בגיל מוקדם מאוד וסבא שלי
מצד האבא לא הכרתי
ויש לי ברוך ה' את סבתא שלי

תראי עכשיו אין לך ממה להתגבר חווית מוות ואין מה לעשות צריך להתמודד
אבל זה יעבור הכל עובר
דבר ראשון משתתפת בצערך❤, סבא שלי נפטר לפני כמה חודשים וזה היה ממש קשה כי גם בחיים לא חוויתי מוות של מישהו קרוב אבל תדעי שאת תמיד תתגעגעי עלייה אבל העצב הזה שאת מרגישה לאט לאט יעלם וזה בסדר להיות עצובה וזה בסדר גם לא להיות עצובה לי לקח זמן באמת להפנים את זה שהוא נפטר וזה בסדר, מה שאני מנסה להגיד שלא משנה איך תתמודדי עם זה את בסדר ואת תצליחי לעבור את זה
אני משתתפת בצערך:( תשארי חזקה
אני ממש ממש ממש מצטערת לשמוע את זה תרצי לדבר אני פה בשבילך להכל!!
אני כל כך משתתפת בצערך ולא יכולה לדמיין לעצמי את מה שאת חוויה ומרגישה כרגע.
אני שולחת חיזוקים וחיבוקים מחממים וענקיים.
תתני לגוף שלך לשפוך ולכאוב עכשיו את מה שכואב ותזכרי שהיא במקום טוב יותר, היא קיימה את תפקידה בעולמנו ועכשיו היא שומרת, משגיחה וצופה בכם מלמעלה.
את חזקה, ואת תהי בשביל עצמך ובשבילה, אני מאמינה בך 3>
כאן בשבילך
משתתפת בצערך גם לי קרה את זה בתקופה הכי קשה בחיי (טירונות) חשבתי שלא אצליח לקום מזה וגם העובדה שלא הספקתי להפרד, הייתי בדרך. אבל בסופו של דבר החיים ממשיכים ועם הזמן את תביני שהיא עכשיו במקום טוב ושהיא לא סובלת יותר. והיא מלאך ששומר עלייך
(:_
אני כול כך מצטערת❤❤❤
תשארי חזקה בטוחה שזה כואב מאוד לאבד בנאדם קרוב מותר לך לבכות ולהיות עצובה לתת לרגשות שלך להתשחרר אבל תזכרי שבסופו של יום סבתא שלך הייתה רוצה שתחזרי לחייך ותהי שמחה זכרונה לברכה❤