16 תשובות
אעעאא רגעע

זה לא האהוב עליי אבל אני חושבת שהוא יצא יפה
אין לי כוח לחשוב על מה האהוב עליי
איך שמים תמונות?
שואל השאלה:
מהאתר imgbb
אנונימית
שואל השאלה:
זה כל כך יפהה!!!
אנונימית
תודה רבהה
גם את מציירת? שימי את שלך
שואל השאלה:
כן אהה אשים
אנונימית
ואוויוו
מדהיםם
זה נראה ממש יפהה!!
שואל השאלה:
תודה רבה!!
אנונימית
לא יודע מה האהוב עליי אבל כן שמחתי מהאחד הזה
3AM
זה לא האהוב עליי, אבל זה מה שהצלחתי למצוא. זה לא עומד ברף הגבוה שהצבתם פה כולכם, אבל לא נורא.
אנונימית
שואל השאלה:
יוו אהבתי את שני(גם את הראשון כמובן!!!) הציורים!!!!!! איך אני אני אוהבת לראות ציורים של אחרים גםם
אנונימית
חכו שנייה, גם אני רוצה להצטרף. אני אלך למצוא תמונה.
זה. ציירתי אותו לפני בערך שנה.
שואל השאלה:
אומייגאדד זה נראה מדהים וכל כך טוב!!!!!! אין לי עוד פרח
אנונימית
^בציור שלך ציירת את באנגצאן?
שואל השאלה:
כןכןכןכן
אנונימית