9 תשובות
וואי אני מבינה אותך נורא
תנסי לראות אולי קורסים ביוטיוב
תנסי לראות אולי קורסים ביוטיוב
זה הכל אימון. אימון אחרי אימון ולהמשיך לצייר ולנסות גם ציור ביד חופשית ולא מתמונה גם אם זה לא יוצא לך בדיוק כמו שרצית. אם לא תתאמני לא תתקדמי
גם אני מציירת רק מהסתכלות על תמונה, מה רע,
שואל השאלה:
^אני רוצה לדעת לצייר. כשאני מסתכלת מתמונה זה לא כל כך נחשב רעיון שלי.. אני רוצה לצייר דברים שאני רוצה מהדימין שלי ולא להעתיק מאחרים
^אני רוצה לדעת לצייר. כשאני מסתכלת מתמונה זה לא כל כך נחשב רעיון שלי.. אני רוצה לצייר דברים שאני רוצה מהדימין שלי ולא להעתיק מאחרים
אנונימית
את יכולה להסתכל על תמונת נוף
את יכולה להעתיק משהו ולהוסיף לו המון מהדמיון שלך. נגיד ראית ארנב שאת רוצה לצייר? תחליטי להוסיף לו כובע, לצייר לידו את אבא שלו, לעשות לו רקע מגניב. תנסי לפתח את היצירתיות שלך בסוף זה יגיע לבד
אנונימית
ברורר!! אני מציירת בדיוק כמוך, זה לא שאנחנו שמות את התמונה מתחת ועוברות על הקווים, זה לדעתי כישרון בפני עצמו
שואל השאלה:
כשאני מציירת אני חייבת להסתכל על הדבר עצמו שאני מציירת
זה לגיטימי נכון? כאילו מן הסתם שכן אבל יש כאלה שגם בלי להסתכל על הדבר עצמו מציירים?
כשאני מציירת אני חייבת להסתכל על הדבר עצמו שאני מציירת
זה לגיטימי נכון? כאילו מן הסתם שכן אבל יש כאלה שגם בלי להסתכל על הדבר עצמו מציירים?
אנונימית
שואל השאלה:
^^מה זה מה הבעיה? אני רוצה לצייר דברים קשים וזה לא הולך לי
אני מבקשת שיענו רק תגובות של אנשים שמבינים
זה כן קשה.
^^מה זה מה הבעיה? אני רוצה לצייר דברים קשים וזה לא הולך לי
אני מבקשת שיענו רק תגובות של אנשים שמבינים
זה כן קשה.
אנונימית
באותו הנושא: