25 תשובות
חד פעמי לא יכול לקרות כלום
ויכול גם להיגרם נזק מוחי כבד
השאלה היא איזה סמים
אנונימי
מה זאת אומרת בעיות נפש...
לא תמיד מי שמעשן פעם אחת יהיו לו בעיות נפשיות...
וברוב המקרים זה הפוך... בעיות נפשיות גוררות סמים...
שואל השאלה:
כי מלפני 3 שבועות בערך השתמשתי פעם ראשונה בסמים והיה לי דה ריאליזציה חזקה והגוף שלי קיבל את זה כטראומה אבל לא קרה כלום, אבל מלפני שבוע שתיתי אלכוהול ומאז אני או בחרדות שיש לי דה פרנסאוליזציה
אנונימי
המחלות היחידות שסמים מעוררים זה פסיכוזה סכיזופרניה וכדומה, אם אין לך אותם שום דבר לא יתעורר.

ואין לדעת. זה יכול להתעורר על ה10 דקות הראשון שלך של העישון הראשון, וזה יכול להתעורר אחרי שבועיים של עישון. זה סיכון רק אם יש לך את זה כבר בגוף.
אם יש לך את זה במשפחה, המחלות תורשתיות לכן עדיף ביכלל לא לנסות
שואל השאלה:
או שבאמת יש לי אני לא יודע
אנונימי
שואל השאלה. מה שהיה לך כניראה מה שקורה ל90% מהאנשים שמעשנים... התקף חרדה.
הוא מרגיש אמיתי מידי כאילו העולם סביבך קורס. אתה לא יכול לפתח דפרסונליזציה סתם ככה בלי רקע של טראומות או מחלות נפשיות שונות שכבר קיימות אצלך.
שואל השאלה:
אולי יש לי דה פרנסיזלואציה פוטנצאלית אני לא יודע כי בגיל קטן היה לי כל מיני "ניתוקים" קטנים אבל לא המקרה הזה אבל אני חושש שזה נהיה לי עקב השימוש בסמים והאלכוהול
אנונימי
הניתוקים האלה זה משהו שכולם חווים אותו. כולם מתישהו בחיים חווים את זה.

אבל דפרסונליזציה זאת מחלה נפשית משנית. זאת אומרת שהיא באה ביגלל מחלה נפשית אחרת ובדרך כלל היא באה ביגלל פוסט טראומה, דיכאון כרוני או הפרעת חרדה כלשהי.

בכל מיקרה מה שאתה הרגשת, הניתוק הזה זה הדרך של המוח שלך להירגע מהחרדה. האם היה לך טריפ טוב או רע?
שואל השאלה:
היה לי סטלה טובה אבל הגוף שלי לקח את זה כסטלה רעה
יש לי סוג של "טראומה" מהמקרה ואני חושב שהאכוהול הגביר לי תטראומה
עכשיו אני לא יודע אם זה דה פרנסואליזציה או לא אבל אני חושב שכן כי יש לי כמה סיפטומים אבל הם יותר חלשים ממה שרשום בגוגל
אנונימי
שואל השאלה:
.
אנונימי
שמע סמים אמורים לגרום לך לא להרגיש בגוף שלך ו"מעופף" מחוץ לגוף ומחוץ לנשמע, זה הקטע שלהם.

עכשיו אם הייתה לך טראומה, לא עדיף להפסיק עם האלכוהול והסמים לבנתיים? תן לגוף שלך לנוח ותטפל בעצמך.

ואחי אתה צריך להירגע, אתה מחפש להביא לזה שם וכאילו מנסה להרגיש את הדפרסונליזציה בכוח... תשחרר. הייתה לך חוויה רעה, תלמד מזה ותמשיך הלאה. אל תתקע על זה כי אתה פשוט תסבול מלחץ ובאמת תרגיש את הריחוק מהגוף שלך ביגלל הלחץ שאתה מפעיל על עצמך
שואל השאלה:
אל תדאג אני לא מעשן ושותה יותר
כל הקטע אבל שאני כבר מרגיש כמה ימים מוזר וקצת ניתוק מעצמי
מה שאני חושב שקרה לא שאני פסיכיאטר או משהו זה שהיה לי בגוף דה פרנסאוליזציה פוטנציאלית בגוף שהסמים גמרו לה אולי להתפרץ ואז האלכוהול נתן לזה נוקאאוט
אנונימי
דפרסונליזציה זאת לא מחלה נפשית בפני עצמה... היא באה ביגלל מחלות אחרות לא ביגלל סמים.

כניראה שאתה מרגיש את זה כי הגוף שלך עדיין מתאושש מהטראומה שהרגשת, זה לא עובד ביום.

הייתה לי גם חוויה נוראית אחרי עישון והייתי שבוע מבולבלת מה אמיתי ומה לא, רק אחרי שבוע התחלתי להתאושש לאט לאט... אחרי כמה ימים תחזור לעצמך.
שואל השאלה:
כל הקטע שיש לי תטראומה בראש ואולי בגלל זה כל זה קורה אני לא יודע
למשל אני עם חברים אני שקוע בעצמי אני לא כל כך יצירתי ומצחיק כמו ברגיל ומרגיש שהגוף שלי לא מסונכרן 100 אחוז עם הנפש.
אם התחושה הזאת לא תעבור כדאי לפנות לפסיכולןג/פסיכיאטר?
אנונימי
כן רצוי
שואל השאלה:
עישון ניקוטין יכול להחמיר את זה?
אנונימי
לא. זה רק אתה עם המחשבות שלך שיכול להחמיר את זה... המוח שלך יכול להלחיץ את עצמו
אחי אין קשר
מה לקחת?
אנונימי
שואל השאלה:
שמן קנאביס מלפני 3 שבועות (פעם אחת)
אנונימי
שואל השאלה:
תגידי נכון איכשהו נגיד ולא יעבור לי במקרה הכי גרוע וזה איזה מחלת נפש( אומר במקרה הכי גרוע) יש דרכים להעביר את זה?
אנונימי
כן... מחלת נפש זה לא כזה מפחיד. זה פשוט אי סדר של כימיקלים במוח בתכלס. אני מאובחנת עם מחלות נפשיות וחיה ת חיים סבבה, וכמעט כל אחד יכול. אתה לא תגיע לשם אתה באמת צריך להפסיק להתעסק בזה אתה מכניס את עצמך לסרטים
שואל השאלה:
אני מתכוון אם אפשר ממש להקל על הסיפטומים וכל זה ולא עכשיו לחיות בצורה לא תקינה
וכן אני אוכל על זה סרטים אני לא יודע איך להוציא את זה מהראש
אנונימי
תמיד אפשר להקל יש המון דרכים... פסיכולוג תרופות cbt יש כל מיני
אני גם עישנתי קנאביס, ואני חיי עם דראליזציה 24/7, כבר כמה חודשים, זה עקב זה.
יש כדורים שעוזרים אבל אני לא לוקח, כדי לך לפנות לפסיכולוג זה עזר לי מאוד והפחית לי את התחושות של הניתוקים וחיבור יותר למציאות.

לא אשקר שזה כן עדיין מופיע התחושות והמחשבות על זה שהעולם לא אמיתי ואני איזה דמות מסרט.
מקווה שיגיע יום אחד וזה ייעלם.

אפשרי לקבל דראליזציה/פרסונליזציה משימוש בקנאביס, המוח שלך לא נדפק, אתה רק עברת טראומה, ובגדול דראליזציה זה הרסיסים של הטראומה שחווית.

זה לא יישאר תמיד, מבטיח לך.

*קיבלת את זה בעקבות העישון קנאביס בגלל שההרגשה בזמן שהיית מסומם, עוררה בך ניתוק או שזאת הייתה סטלה שחורה שלא אהבת, ומפה זו טראומה שחווית.

ראיתי שכתבת שאתה נמצא עם חברים אז אתה שקוע כזה והמחשבה הזאת "שאני זה לא אני" (לפני שעישנת קנאביס, כאילו אתה מתנהג לא כמו שהתנהגת) - זה תסמין של פרסונליזציה.

משהו חשוב להגיד לך, ככל שתהיה פחות שמח, יותר בדיכאון, זה יחמיר.
ככל שתהיה לחוץ יותר, חרד יותר זה יהיה על אותו סף.

אל תימנע מדברים/מקומות שאתה רוצה ללכת, תנסה להיות חיובי כמה שיותר.
אם אתה רוצה לפרוק בפרטי/מידע על זה, אני פה.
תלוי
כל אחד זה משפיע אחרת.