7 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט צריכה לראות ניסוח של איך כותבים אז זה מאוד יעזור לי
אנונימית
בואי לפרטי
את במילא צריכה שהוא יחתום על הטופס אז ככה או ככה הוא ידע מזה
שלישות ולבקש מהקצין
הניסוח שלי אצלי בפלאפון עוד מלפני 4 שנים, אבל הסיבות שונות מאחד לאחת
שואל השאלה:
מה הסיכוי שיש לך ניסוח טוב למכתב?
אנונימית
זה לעקוף סמכות, אל תגיעי למצב הזה
תגידי למפקד שלך שאת רוצה 55 ואם את צריכה עצה ועזרה מוזמנת לכתוב לי אני עברתי עם 55 והקצין שלי היה ראש תחום טפסי 55 במיטב