10 תשובות
וירוס נראה לי
D12
יש מיליארדי חיידקים בגוף שלנו.
ומלא סוגי חיידקים
זה תלוי בסוג של החיידק
נראלי שחיידק עם זה חיידק לא טוב אז חיידק וירוס זה משהו שיכול להיעלם עם אנטיביוטיקה
נשמע לי שווירוס
חיידק יכול להיות בריא וירוס מזיק
ברוב המקרים וירוס יותר מסוכן אבל במקרים מסויימים חיידק הרבה הרבה יותר מסוכן
וירוס
כי לחיידקים עוד יש טיפול אנטיביוטי . אפשר לעזור לגוף להילחם.
בוירוס אין מה לעשות כלכך