5 תשובות
תולעים בת^ת
אנונימי
חיידק
וירוס
כי רוב החיידקים הם טובים, ומתים מאקונומיקה
וירוס משתלט על תא האורגניזם ומתרבה
כי רוב החיידקים הם טובים, ומתים מאקונומיקה
וירוס משתלט על תא האורגניזם ומתרבה
וירוס
כי אין להם תרופה, צריך לחכות שיעבור לבד
כי אין להם תרופה, צריך לחכות שיעבור לבד
שואל השאלה:
שיט
יש לי ווירוס
בגלל זה שאלתיי
שיט
יש לי ווירוס
בגלל זה שאלתיי
אנונימית
באותו הנושא: