5 תשובות
תולעים בת^ת
אנונימי
חיידק
וירוס
כי רוב החיידקים הם טובים, ומתים מאקונומיקה
וירוס משתלט על תא האורגניזם ומתרבה
וירוס
כי אין להם תרופה, צריך לחכות שיעבור לבד
שואל השאלה:
שיט
יש לי ווירוס
בגלל זה שאלתיי
אנונימית