57 תשובות
כנראה איזה שימור אתרים היסטוריים ושמורות טבע או משהו בסגנון
מינורי מדי בשביל מפלגה

אוקיי עוד משהו
אין עונש מוות למחבלים אבל יש מאסר עולם (מאסר עולה זה לנצח לא 30 שנה), הפחתת תנאי כלא למחבלים, כפיית עבודה כמו ייצור סבונים או משהו כזה כדי לממן את הכלא, אם אין שיתוף פעולה אז החמרת תנאים
שתי מדינות לשני עמים
גיוס חרדים לצבא
שילוב חרדים בשוק העבודה
מערכת חינוך טובה יותר
העלאת שכר המינימום
ביטול מכסים על מוצרים
ורפורמה במכון התקנים
שואל השאלה:
יופי עודד
^^^
יש מפלגה כסאת היא נקראת מרצ
אנונימי
ארץ ישראל
ומדינה יהודית

שילוב של בן גביר, סמוטריץ ונעם :)
שואל השאלה:
תנו נושאים אבל לא דברים שקשורים למחבלים וכאלה כי המורה לא נותנת
לגלציה של סמים
לגלציה של רובים
לגלציה של פצצות אטום
אנונימי
מפלגה שתומכת במוות לפמיניסטיות
אנונימי
הורדת יוקר המחייה, טיפול בבעיית הנהנתנות, הורדת מידות ההיררכיה כמה שניתן
קומוניזם
אנונימי
טיפול בישראל הראשונה שמתנהגת כדיקטטורה בלי הרבה מודעות
אנונימי
דגש הכי גדול על אחדות ואהבת חינם בעם ישראל ועזרה אחד לשני
אוכל
אנונימית
^ למה צריך עוד מבזבזי כספי ציבור ולהגביל את הדמוקרטיה שלנו?
חוק גיוס חובה לכל אזרח ישראלי(חוץ ממישהו עם בעיה פיזית/נפשית) ומי שמסרב כלא עד סוף הגיוס
לאפשר נשקים ביותר קלות
הפרדת דת ממדינה(כי איכ)
3 נושאים עיקריים:
*ארץ ישראל השלימה כלומר החלת ריבונות על כל שטחי ארץ ישראל,החזרת חברון,עזה,שכם,יריחו וכל פיסה ופיסה לעם ישראל ועידוד הגירה של ערבים ע"י סלי הגירה.
*החזרת מסתננים ושוהים בלתי חוקיים לארצות מוצאם- הדבר גם יפחית פשיעה,גם יאזן שוב את הדמוגרפיה שראויה להיות וגם יקל גם על מערכת הבריאות,בתור אחת שעובדת במערכת הבריאות אני מבינה למה התורים לכל דברכל כך ארוכים כשיש כל כך הרבה עובדים זרים ומסתננים שנהנים מטיפול רפואי במקום אזרחי המדינה.
*הפתרון של פייגלין לכך שאנשים יוכלו לקנות דירות ולא במחירים המטורפים והלא הגיוניים אליהם הגענו היום.לא זוכרת בדיוק מה הפתרון כי הרבה זמן לא עסקתי בזה אבל היתה לו תכנית מאד טובה לזה.
^^היא תגרום למדינה להפסיק עם הכפיה הדתית
מי שרוצה שיאמין
מי שלא לא
ככה צריך
הדת לא צריכה להיות חזקה
היא צריכה להיות אמונה
^
רוצה להפוך לארצות הברית?! רעיון לא טוב
אנונימית
יד קשה נגד המחבלים ותומכיהם
בלי מתמטיקה
מישהי2222 קאקשי סנסיי^
אתה שומע את עצמך?! זה נקרא טיהור אתני זה פאקינג דפוקקק
אנונימית
^אנונימית מתוקה אני נקבה, זה "מישהי 2222..."
וזה לא טיהור אתני, עידוד הגירה זה עידוד הגירה פשוטו כמשמעו,
לגבי המסתננים ושוהים בלתי חוקיים-הם לא היו אמורים להיות פה מלכתחילה,הם באו מאובר טוב לב שלנו וזה לא צריך להמשיך ככה.
מה שמצחיק זה שאני בטוחה שאת שמאלנית שלא היה אכפת לה מהטיהור אתני שעשו ליהודים בגוש קטיף ושהשמאל מתכנן לעתיד לבוא על כל יו"ש כדי להביא "שלום"
אבל משום מה טיהור אתני ליהודים עובר ומתקבל...
חתולים כנראה
^
זה כן. אתה סתם משתמש במילה "עידוד" ,כדי לא לגרום לזה להישמע רע.
ומה הקשר גוש קטיף?
אנונימית
לא זה לא,
את יכולה לזבל את השכל עם המונחים הדרמטיים שלך.
"מה קשור גוש קטיף?" אני מניחה שאת נערה שלא נולדה עוד בהתנתקות,
בתקופת ההתנתקות גירשו כ10,000 יהודים מיישובים פורחים בגוש קטיף שברצועת עזה, אלפי יהודים שאיבדו את מקום מגוריהם ,את פרנסתם ואת שמחתם -*זה* טיהור אתני , והשמאל הנאור לא זעק אז "טיהור אתני" .
זה הקשר.
למה כשזה מגיע לגירוש יהודים זה מתקבל וזה בסדר וכשזה לערבים ועוד כשהתכנית היא לממן להם סלי הגירה זה לא בסדר?
לגרש יהודים מביתם זה טיהור אתני,
לעודד ערבים להגר מפה כדי להביא אשכרה שלום זה לא טיהור אתני
קפיטליזם (נגד)
ונושא הכיבוש כמובן
^
את מנסה לעדן את זה עם המילה "עידוד"
וזה נחשב טיהור אתני.
אני מדברת על גירוש ערבים. אל תדחפי מקרים אחרים ,בשביל להצדיק את הגזענות שלך והטיהור אתני שאת רוצה לעשות.
ואיך זה יביא שלום?! שכחת שאנחנו סובבים מדינות ערב
אנונימית
משבר האקלים
אנונימית
אשמח לשמוע את הרעיון שלך להבאת השלום אנונימית שמאלנית יקרה, ולשמוע איך השמאל רוצה להביא שלום בלי טיהור אתני של יהודים משטחי יו"ש.
עידוד הגירה של ערבים עם מימון סלים זה לא טיהור אתני
לא אכפת לי על מה את מדברת, אני נותנת לך מקרים אחרים כדי לחשוף את הצביעות שלך בסולם הערכים שלך.
אני צבועה?
את שאכפת לך רק מגירוש יהודים ,אבל לא מערבים.
מאמי זה נקרא צביעות
אנונימית
להפריד את הדת מהמדינה זה קודם כל
מתוקה אני אף פעם לא דגלתי בזכויות אדם, אני חושבת שליהודים מגיע יותר זכויות בגלל שהם העם הנבחר והארץ הזו שלהם.
*את* זו שצבועה אם את חושבת שכל בני האדם שווים אבל בפועל מוכנה לגרש יהודים בשביל השלום ולא ערבים.זה צבוע.
את זו שצבועה כי את לא עומדת בערכים של עצמך,אם דין אחד לערבים אז דין אחד ליהודים, לא?
אני לא צבועה כי לי יש את הערכים שלי וזכויות אדם למחבלים זה לא אחד מהם.
^
מתי אמרתי שאני מוכנה לגרש יהודים?
אנונימית
לא הייתי מקימה מפלגה כי אני לא מאמינה בדמוקרטיה לפחות לא זאת של היום (מאמינה באנרכיה, וזה לא מה שאומרים שזה) אבל אם הייתי חייבת אז הנושאים היו שוויון זכויות מוחלט, הזכות לחופש, עצמאות ופרטיות האדם כמה שאפשר ואיכות הסביבה.
את באמת לא אמרת, את מתחמקת מלתת את הדרך שלך לשלום.
אני יודעת בוודאות שהדרך של השמאל לשלום היא לגרש יהודים,גזענית וחולנית.
אם את לא שמאלנית אחלה לך, אבל אני מניחה שאין לך דרך לשלום.
^
אבל תסבירי לי , למה אני צבועה? בא לי לדעת
או שקשה לך לקבל את זה שלא כולם גזענים לערבים
אנונימית
אם הדרך שלך לשלום לא כוללת את נסיגת ישראל מיו"ש את לא צבועה.
מהדברים שאמרת קודם אני מסיקה שאת שמאלנית והשמאל לא הציע דרך אחרת עד כה,
לכן אם את מסכימה עם הדרך של השמאל להבאת "שלום" את צבועה,
הבנת?
אחי את באמת בת 27? את מדברת כמו ילדה בת 12 אולי בגלל זה התמונה
אנונימי
^^אין טיעונים מהותיים?
רק תקיפה של דמות?
ועוד לכתוב מאנונימי כמה פחדני חח xd
xd גם,דאמ הנארוטו הזה לא עושה לך טוב,ממליץ לך להתחיל להשכיל בגיל 27 זה די מביך,כי את ממש עיוורת
אנונימי
מישהי2222 קאקשי סנסיי^
את מדברת על שמאל קיצוני,וקיצוני זה אף פעם לא דבר טוב
אנונימית
אנונימי 3> מציעה לך להתחיל לכתוב בצורה גאה ולא להתחבא מאחורי "אנונימי"
אתה תראה שכשתגיע לגיל 27 לא תהיה יותר טוב ממני :) אלא אם כן אתה גם בן 27 ואז גם אתה מביך רצח כי בחייאת,
תן טיעונים מהותיים אל תכתוב לי "את עיוורת" בלי להסביר.
גם אני יכולה לכתוב לך מאנונימי "אתה מטומטם" ולהתחבא.
תהיה גבר תעמוד מאחורי המילים שלך בצורה גאה ותסביר למה אתה חושב כך.
למה אתם לוקחים אותה ברצינות, היא בת 27(גם רואה אנימה) שגולשת בסטיפס... אפשר להבין שהיא לא בריאה בנפשה.
את גם לא יודעת כמה יהודים גורשו בהתנתקות שזה יותר מביך.
ציונות, קומיוניזם (כמו בקיבוצים), שוויון זכויות לכולם, רפורמה במערכת החינוך (שתהיה יותר כמו פינלנד), נישואים אזרחיים.
הייתי אומרת שזה מרכז-שמאל (ליברלי) אבל התוויות האלה נוצרו כדי לפלג אותנו.
ליברטריאניזם.
קפיטליזם והחלשת ההסתדרות
לא דיברתי על שמאל קיצוני, אני שמעתי אנשים שטוענים שהם שמאל מתון שחושבים כך.
^
אז הם מבלבלים במוח.
אנונימית
לקדם את תרבויות שונות שיהיו בארץ
^^^מה זאת אומרת איך? זה לא סותר, אם כבר אז הם מחזקים אחד את השני. לא דיברתי על זכויות של שליטה בבני אדם או משהו, דיברתי על זה שאם תיקחי כל שני בני אדם אקראיים אז יהיו להם זכויות שוות. לא מבינה מה סותר.
^גם בתים ומאווררים והטלפון שאתה כותב ממנו לא קיימים בטבע.
לא צריך לקחת כלום מאף אחד אבל אני רואה מאיפה את באה.
נכון, רק את מבינה גאונה שלי 3>
לא דיברתי על שיוויון כמו קומוניזם, דיברתי על שיוויון *זכויות*, זה משהו שונה.