התחברות הרשמה

אילו הייתם מקימים מפלגה, איזו אות או אותיות הייתם רוצים שיהיו כתובות על הפתק של המפלגה, ולָמה?

1 במרץ 2021, 09:47
פוליטיקהבחירותמפלגות    
2 תשובות
הפה. כי זאת וזאתי
י
ילדה לא לחוש!
שואל השאלה:
גאוני
א
אני (ר)ציניתת
באותו הנושא:
אם הייתם מקימים מפלגה
אם הייתם מקימים מפלגה...
לאיזה מפלגה הייתם מצביעים (אם הייתה לכם זכות הצבעה)?
אילו הייתם מקימים מפלגה מה הייתם פועלים בנושאים האלו: כלכלה איכות הסביבה חינוך שלום ביטחון דת
אם היה עכשיו בחירות, לאיזו מפלגה הייתם מצביעים?
לנוער, אם הבחירות היו מתקיימות היום, לאיזו מפלגה הייתם מצביעים?
אם הבחירות היו עכשיו, לאיזו מפלגה הייתם מצביעים?
אם הייתם מקימים מפלגה מה שם המפלגה שהייתם נותנים ולמה?
לאיזו מפלגה הייתם מצביעים בבחירות הבאות?
אם הייתם מקימים מפלגה איך הייתם קוראים לה ולמה?
לאיזה מפלגה אתם הייתם מצביעים בבחירות , אם הייתם יכולים?