9 תשובות
תקשיבי הוא הבן אדם היחיד שאת צריכה לדבר איתו על זה אם הוא אוהב אותך באמת הוא יבין אותך לגבי כל הקטע המיני
ואל תשכחי שזה לא בהכרח לנצח וזה לא לכל החיים זה זוגיות ראשונה וזה מלחיץ ואת מוצאת את עצמך במקום לא מוכר אבל תתני לזה לזרום ואם את לא מוכנה תגידי לו את כל הרגשות שלך וכל המחשבות שלך
ואני מאמינה שהוא יעריך אותך הרבה יותר
והפער גילאים בסדר לגמרי
שואל השאלה:
תודה רבה לכם באמת אני סתם בוכה פה כמו מטומטמת
אני פשוט בלחץ תמידי גם מהפחד שזה יגמר
ובכללי אני מפחדת כי אני לא רגילה להראות לאנשים אהבה ואני חושבת לעצמי שאולי הפער גילאים כן משמעותי כי אני לא מתכוונת להתקדם לשום מקום מעבר לנשיקה בשנה הקרובה כי זה פשוט לא מתאים לי ואני לא יודעת עד כמה ילד בכיתה יב ירצה לחכות לי בזמן שהוא יכול להשיג את זה בחוץ בקלות
אנונימית
בקטע המיני,אל תעשי משו שאת לא מוכנה אליו כרגע .. אם הוא באמת אוהב הוא יחכה
אי אפשר לבטל רגשות
תעשי מה שהאקסית שלי עשתה , היינו 15.5 שעות ביחד
תמיד אנחנו איכשהו לא מוכנים כי זה נובע נטו מפחד.. מחששות
וכנראה זה משו טוב ואת מפחדת לאבד אותו
אם יש אהבה חד משמעית אל תוותרי עליו .. אין כזה דבר זמן מתאים ככל שתדחי את זה יותר ככה יהיה לך יותר קשה להיפתח.. מנסיון
לפי דעתי ממליצה לך לשתף אותו בפחדים,בחששות,במצב הרגשי .. הוא יעזור לך
תשתפי אותו
אם את כיתה י והוא יב זה לא כזה פער
וחוץ מזה תנסי,למה לפחד מלכתחילה לכל הקטע של המחוייבות,תנסי מקסימום אם לא ילך לך טוב תעשי פרסה
הכל טוב ולהיות בלחץ ממשהו חדש זה טבעי
ותגידי לו שאת לא מוכנה ואם הוא יבין אז מעולה ואם הוא לא יבין גם אז הכל בסדר
בתור בן שבערך באותה סיטואציה אני מחתחילה אמרתי לה שאני לא שם רק בשביל המין אם היא לא רוצה היא לא רוצה אני תמיד מדבר איתה על מה אני מרגיש אני לא יקרה לעצמי מתחשב אבל אני מתחשב כי זה איך שאני אם היא תגיד לי יום אחד א' אני פוחדת על מה יקרה וכל זה אני יהיה שם בשבילה ואנסה להסביר לה אם היא רוצה ללכת אני יתן לה כי זה בסדר כן יכאב לי אבל מעדיף לצאת בידיים טובות מאשר בכעס שלא יעזור בכלום חוץ מלגרום לה לבכות ולי להרגיש רע פשוט תגידי לו מה את מרגישה אולי לא כולם מתחשבים אבל במקרה שלה היא תמיד מדברת על הכל איתי הכל