5 תשובות
אם את לא מרגישה כלום אז חד משמעית אין לך מה לברר ואני אומרת בתור אחת שהייתה במצב הזה. תסיימי את זה אל תשחקי בו
תנסי עוד
אולי זה היה רק פעם ראשונה
אחר כך תחליטי עם את רוצה להמשיך או לא
אולי זה היה רק פעם ראשונה
אחר כך תחליטי עם את רוצה להמשיך או לא
שואל השאלה:
כן יש משהו קטן שאני מרגישה הוא פשוט לא עוצמתי
כן יש משהו קטן שאני מרגישה הוא פשוט לא עוצמתי
אנונימית
אם את יודעת בוודאות שאת לא נמשכת עליו תסיימי את זה כמה שיותר מהר בצורה הכי עדינה שאת יכולה...
את יודעת מתי את נמשכת לבחור ומתי את לא
את יודעת מתי את נמשכת לבחור ומתי את לא
תתני לזה קצת זמן ואם את מרגישה שזה בכלל לא זה פשוט תפרדי ממנו בעדינות
באותו הנושא: