3 תשובות
כי זה חימום לא איכותי וזה מפיץ הרבה יותר קרינה מאשר בתנור נגיד
שואל השאלה:
יש משהו דפוק בתשובה שלך
יש משהו דפוק בתשובה שלך
אנונימי
נראה לי משהו דפוק בלשון שלך
אנונימי
באותו הנושא: