12 תשובות
כי לבנים יש את הזה
מספיק סטיפס ליום אחד
כי לבנות יש חור, מה הן אמורות להכניס בדיוק..
כי אממ אולי בוא... בוא נחשוב קצת יקירי. אולי כי לכל אחד יש איבר מין שונה?
אנונימית
כי אז זה נותן לבנות תפקיד חשוב, להוליד, עכשיו אם בנים היו גם מולידים, למה היה צריך בנות?, ולכן זה ככה אני חושב...
אנונימי
דחפי לו אצבעות
אנונימית
כי אם בנות היו מכניסות אז היו קוראים להן בנים
לא יודעת תשאל את אלוהים
זה לא מה שנותן שליטה, אלא התרבות וההבדל הפיזי אם כבר
יותר קל לקפוץ ממגלשה לתוך בריכה במקום לקפוץ מהבריכה לתוך המגלשה, ובגלל שהזרע אצל הגבר...
תשני תנוחה ואת תכניסי לו
כי ביולוגיה, זה למה