6 תשובות
שואל השאלה:
זה לא עובד
הם כל הזמן עושים לי שיחות שהם לא מרוצים ממני ושאני צריכה לוותר על דברים כדי להצליח
אנונימית
שאומרים "תקין " זה תלוי מאוד , תלוי התלמיד , במטרות שלו וגם במטרה . לפי מה שאת אומרת לי זה תקין.
שואל השאלה:
^^ נמאס לי כבר מהתלונות שלהם
המבחן הבא זה המתכונת ואני עושה ככ הרבה כדי להצליח
הם רואים רק את הרגעים המעטים שאני בטלפון/לא לומדת וכועסים על זה
נמאס לי כבר
אנונימית
שואל השאלה:
הפ אף פעם לא היו ההורים האלה שאכפת להם רק מציונים
לא יודעת מה השתנה השנה
זה ככ מקשה, באמת
במקום לומר לי "כל הכבוד לך, קיבלת 2 נקודות יותר מבמבחן בקודם" זה תמיד יהיה "מה קורה לך?? את מאבדת את עצמך"
אנונימית
30 בארבע מעודד אותך?