17 תשובות
כן יאלה אתה מוציא ציון פצצה
אני מעתיקה ועם שליפים בכל מבחן ואני עדיין מתגאה בכל המאיות
אני מעתיקה ועם שליפים בכל מבחן ואני עדיין מתגאה בכל המאיות
כןן
מאוד
לא, רימית
זה לא שהרווחת את הציון באמת
זה לא שהרווחת את הציון באמת
כןן העיקר שיהיה ציון טוב
לא
הציון לא שווה וזה לא מראה מי אתה באמת
אל תתגאה. כי לפי איך שזה נראה בלי אינטרנט הייתה נכשל
הציון לא שווה וזה לא מראה מי אתה באמת
אל תתגאה. כי לפי איך שזה נראה בלי אינטרנט הייתה נכשל
כן, לא תפסו אותך! זה הישג
בטח
והאלה שכתבו לא אתם מזכירים לי ילדים בכיתה ג שאומרים שאסור להעתיק שיעורי בית כי אז לא תצליח במבחן
חחח
והאלה שכתבו לא אתם מזכירים לי ילדים בכיתה ג שאומרים שאסור להעתיק שיעורי בית כי אז לא תצליח במבחן
חחח
^ זה נכון אבל
בבגרויות זה יותר קשה להעתיק ויש עונשים על זה, אם יתפסו אותו זה גם ידפוק לו את המוניטין בבית הספר ולא יסמכו עליו או ינסו לעזור לו
בבגרויות זה יותר קשה להעתיק ויש עונשים על זה, אם יתפסו אותו זה גם ידפוק לו את המוניטין בבית הספר ולא יסמכו עליו או ינסו לעזור לו
הציון הוא בשבילך, לא חישבת באמת-אתה לא יודע את החומר, מה זה יעזור לך הלאה ה100 הזה? בכלום, אני הייתי לומדת את החומר שוב
שואל השאלה:
^^^^^ תראה אני מבין מה שאתה אומר אבל לא הייתי נכשל היה הבדל של בין 10 ל15 נקודות גג ככה שהייתי מקבל לצורך העניין 81 במקום 93 למשל לא צריך להקצין
(אני שולט בחומר פשוט שאלות ספציפיות היו מבגרויות די טריקיות אז בעיקר בדקתי את התשובות שלי ופחות העתקתי כי להעתיק חקירה שלמה של פונקציה למשל באמצע מבחן בלי חשד זה לא מעשי)
^^^^^ תראה אני מבין מה שאתה אומר אבל לא הייתי נכשל היה הבדל של בין 10 ל15 נקודות גג ככה שהייתי מקבל לצורך העניין 81 במקום 93 למשל לא צריך להקצין
(אני שולט בחומר פשוט שאלות ספציפיות היו מבגרויות די טריקיות אז בעיקר בדקתי את התשובות שלי ופחות העתקתי כי להעתיק חקירה שלמה של פונקציה למשל באמצע מבחן בלי חשד זה לא מעשי)
מה יש לכם
זה לא בגרות או משהו כולה מבחן ואל תתממו אתם לא טלית שכולה תכלת
זה לא בגרות או משהו כולה מבחן ואל תתממו אתם לא טלית שכולה תכלת
^אני אישית לא רימיתי באף מבחן.. אז אממ כן
וואו
איזה גאווה
לא לרמות בשום מבחן
וואיי
איזה גאווה
לא לרמות בשום מבחן
וואיי
^^^לא אמרתי שלא רימיתי, אבל אני לא אתגאה בזה שהוצאתי 100 במבחן מועתק. יש הבדל
מערכת החינוך ישנה כלכך שעובדת כל הזמן על פי תבניות, לכן אני חושבת שאין דבר רע בלרמות.
בספרות למשל המורות באמת מצפות שנכתוב אחד לאחד מהסיכומים שלהם ואם כתבתי את זה בניסוח קצת שונה כי בכל זאת אני לא מחשב- ישר מורידים לי נקודות. אז אם הדרך היחידה להצליח במבחנים היא להעתיק, אין ברירה אז אין ברירה.
צדיק ורע לו, רשע וטוב לו.
בספרות למשל המורות באמת מצפות שנכתוב אחד לאחד מהסיכומים שלהם ואם כתבתי את זה בניסוח קצת שונה כי בכל זאת אני לא מחשב- ישר מורידים לי נקודות. אז אם הדרך היחידה להצליח במבחנים היא להעתיק, אין ברירה אז אין ברירה.
צדיק ורע לו, רשע וטוב לו.
לא, בסופו של דבר אתה לא יודע את החומר
באותו הנושא: