4 תשובות
פברואר בנפרד ומרץ בנפרד.
שואל השאלה:
בטוח? מנסיון?
תודה
כי אומרים שמשכורת מקבלים בכל עשירי לחודש, אז איך זה הולך בחישובים? קצת מוזר..
בטוח? מנסיון?
תודה
כי אומרים שמשכורת מקבלים בכל עשירי לחודש, אז איך זה הולך בחישובים? קצת מוזר..
אנונימית
^בוודאות.
מקבלים לכל חודש בנפרד.
את של מרץ תקבלי ב10 לאפריל, ואת של פברואר תקבלי ב10 למרץ.
מקבלים לכל חודש בנפרד.
את של מרץ תקבלי ב10 לאפריל, ואת של פברואר תקבלי ב10 למרץ.
שואל השאלה:
תודה רבה!!:)
תודה רבה!!:)
אנונימית
באותו הנושא: