4 תשובות
פברואר בנפרד ומרץ בנפרד.
שואל השאלה:
בטוח? מנסיון?
תודה
כי אומרים שמשכורת מקבלים בכל עשירי לחודש, אז איך זה הולך בחישובים? קצת מוזר..
אנונימית
^בוודאות.
מקבלים לכל חודש בנפרד.
את של מרץ תקבלי ב10 לאפריל, ואת של פברואר תקבלי ב10 למרץ.
שואל השאלה:
תודה רבה!!:)
אנונימית