4 תשובות
שואל השאלה:
אבל אין לי את מי לשתף ואני ממש בסדר עם המורה הזאת היא ממש רוצה בטובתי
אבל אין לי את מי לשתף ואני ממש בסדר עם המורה הזאת היא ממש רוצה בטובתי
אנונימית
פנים אל פנים, לא בוואצאפ
להגיד דברים בלי חובת דיווח (דברים שיכולים לפגוע במישהו)
ולהגיד "אני צריכה לדבר איתך" וללכת איתה לצד או משהו
להגיד דברים בלי חובת דיווח (דברים שיכולים לפגוע במישהו)
ולהגיד "אני צריכה לדבר איתך" וללכת איתה לצד או משהו
שואל השאלה:
אין פנים אל פנים אני בכיתה יב בקושי יוצא שאני בביהס ועוד מעט חופשת פסח
אין פנים אל פנים אני בכיתה יב בקושי יוצא שאני בביהס ועוד מעט חופשת פסח
אנונימית
תפני ליועצת, לא למורה - היא הכתובת לנושאים כאלו, במידה והמורה צריכה לדעת על זה היועצת תגיד לה את מה שרלוונטי שהיא תדע או תדאג לכך בדרך עקיפה.
באותו הנושא: