17 תשובות
היי מה שלומך? מתנצלת על השעה
שואל השאלה:
ככה לכתוב ולחכות שתענה?
אנונימית
שואל השאלה:
למה זה כל כך מביך אותי
אנונימית
שואל השאלה:
ואני חייבת זה דחוף
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
היי המורה ערב טוב מה שלומך ? מתנצלת על השעה
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לשלוח אני מאגישה שאני מפריעה לנ
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני עושה
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה מה אני אעשה אני חייבת לדבר איתה ואני מפחדת להפריע לה מה אני אעשה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זה כנראה לא אותו דבר זה קשור למשהו אישי ואני גם מפחדת שהיא ישר תצלם מסך לאמא שלי או תתקשר אליה
אנונימית
שואל השאלה:
זה קשור ללימודים וגם אישי
אנונימית
שואל השאלה:
אני סומכת עליה ברור אבל אני לא יודעת אם היא תגיד לאמא שלי ואני חייבת לדבר איתה
אנונימית
שואל השאלה:
17 כיתה יב
אנונימית
שואל השאלה:
איך אפשר לדעת בלי להגיד לה
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה להגיד לה שאני כל היום מנסה ללמוד למתכונת בספרות והחומר ממש עושה לי התקפי חרדה כאילו הנושאים כי הם מדברים על משהו שאני ממש מפחדת ממנו ואני לא יודעת מה לעשות המתכונת זה המגן
(היא יודעת שיש לי חרדות ושאני עוברת תקופה לא פשוטה)
אנונימית
שואל השאלה:
באמת יש לי חרדות ממש קשות אני במצב גרוע ממש לא חרטוט בכלל לא
אנונימית
שלח לה הודעה כאילו זה שמונה בבוקר
היא לא חברה שלך והיא לא חושבת שאתה מנסה לשכב איתה
תרשום את מה שרצית להגיד וזהו