11 תשובות
אמ לא
הוא מתקשר עם שפת הסימנים והוא עם דיבור
הוא מתקשר עם שפת הסימנים והוא עם דיבור
לא איך הוא ידבר איתו ואיך הוא יראה אותו
כן אבל זה ממש בעייתי
אם יש אהבה אז כן אם אין אז לא
יהיה טיפה קשה לתקשר אבל תכנית כן
שואל השאלה:
למה קוראים לך אגס
למה קוראים לך אגס
אנונימית
^^ככה בא לי
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהבת אגסים
אבל אני לא אוהבת אגסים
אנונימית
כן. הם יכולים להשתמש בשפת סימני היד כדי לתקשר ביניהם, משום שהיא מבוססת על מישוש ולא על ראייה או שמיעה
עם קושי גדול אבל כן בעיקרון לחירשים יש עזרי שמיעה אז טכנית חלקם יכולים לשמוע
באותו הנושא: