7 תשובות
קוראים לאמבולנס אם זה חמור, ואם לא אז לא נותנים לה לשתות עוד
קודם כל בית חולים לשטיפת קיבה.
בקבוק וחצי? ברו היא הולכת ליפול אם היא שוכבת ומתעלפת תקראו לאמבולנס
לוקחים אותה הביתה משכיבים אותה לידון במקרה הכי גרוע דוחפת לה אצבעות לפה עד שהיא מקיאה ורק אחרי זה משכיב אותה לישון
שואל השאלה:
טעות רק בקבוק
טעות רק בקבוק
שותים גם כדי שהיא לא תיעלב
גם אם היא נראת בסדר שתשתה הרבה מים ותאכל משהו!!
אם היא פחות מגיבה וכזה נראת עייפה או משהו בסגנון אז לקרוא לאמבולנס, לא לתת לה לישון סתם ככה יכול להיות שהיא מתעלפת או משהו
אם היא פחות מגיבה וכזה נראת עייפה או משהו בסגנון אז לקרוא לאמבולנס, לא לתת לה לישון סתם ככה יכול להיות שהיא מתעלפת או משהו
אנונימית
באותו הנושא: