התחברות
הרשמה
אם חברה שלי שתתה חצי בקבוק ערק לימונים כמה זה משכר ?
30 באפריל 2021, 18:31
אלכוהול
שתייה
בקבוקים
בקבוק
2 תשובות
תלוי בסיבולת שלה, משקל וכו. יכול לא לשכר בכלל, לשכר קצת ואם היא רגישה אז להשתכר. אבל שוב תלוי.
I
Itachi my wifey
ממש ממש משכר
A
ANTER
באותו הנושא:
חידה : אני וחברה שתינו מבקבוק יין 7% אלכוהול חצי אני חצי היא , כמה כל אחת שתתה?
חברה שלי טוענת שהיא שתתה 10 בקבוקיי בירה.
אני והחברה הכי טובה שלי שתינו אלכוהול 13% סיימנו את כל הבקבוק והיא שתתה כוס יותר ממני אבל היא
חצי בקבוק יין זה משכר?
חברה שלי אמרה שהיא לא אכלה שבוע כמעט כלום ורק שתתה מים וירדה חמש קילו הגיוני?
אם שותים יותר מבקבוק בירה אחד נניח שני בקבוקים זה משכר?
יש לי חברה שהיא עוד חודשיים בת 14 והיא שתתה ברצף בקבוק שלם של שנדי שיש בו 1.9% אלכוהול בנפח מה אתם חושבים על זה?
בקבוק בירה אחד זה משכר?
בירה זה משכר? אם שותים בקבוק
בקבוק בירה יכול לשכר אותי? (בן 16 וחצי)
חברה שלי שתתה הרבה אלוכהול ואיבדה הכרה אתמול והיינו בחול היינו צריכות להתקשר להורים שלה?