7 תשובות
את האייפון 13 פרו מקס כבר לא מייצרים. וה14 פרו מקס עולה באילת בסביבות 4700-5500
שואל השאלה:
לא הבנתי למה לא מייצרים?
לא הבנתי למה לא מייצרים?
אנונימית
כי הדגמים של האייפון של הפרו והפרו מקס כל שנה שיוצא אייפונים חדשים לדוגמא עכשיו יצא ה14 פרו מקס אז מפסיקים לייצר את ה14 פרו מקס. ושיצא ה15 פרו מקס יפסיקו לייצר את ה14
את ה13 פרו מקס*
שואל השאלה:
אבל אני עדיין יוכל לקנות אז מה אכפת לי
אבל אני עדיין יוכל לקנות אז מה אכפת לי
אנונימית
לי יש את 13 פרו מקס והוא מצוין, שמעתי מהרבה שהמצלמה ב14 דפוקה ושהטלפון אפילו פחות טוב
יש באילת 13 פרו מקס ו14 פרו מקס
לדעתי ה14 סתם יקר יותר ועדיף פשוט את ה13
באילת ה13 פרו מקס עולה: החל מ-3974
וה14 פרו מקס: החל מ-4530
קישור לאתר של איידיגיטל כתוב שמה גם כמה עולה באילת כל אייפון
לדעתי ה14 סתם יקר יותר ועדיף פשוט את ה13
באילת ה13 פרו מקס עולה: החל מ-3974
וה14 פרו מקס: החל מ-4530
קישור לאתר של איידיגיטל כתוב שמה גם כמה עולה באילת כל אייפון
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: