5 תשובות
כן אבל זה דיי מוזר
אנונימי
כן זה ממש מנומס זה מה שאני עושה
כע
כן
אפשר גם סמיילי כזה :)
לא לא לא תכתוב לה מה קורה או מה איתך היי זה רשמי כזה ומוזר