9 תשובות
כן
כן לכי על זה
כן
כן, תרשמי לה בבתחלה,
ערב טוב וסליחה על ההפרעה
ערב טוב וסליחה על ההפרעה
כן נראלי שכן
כן, היא/היא תענה/יענה מתי שהיא/הוא תראה/יראה את ההודעה או מתי שתוכל/יוכל, פשוט להגיד לו/ה סליחה על השעה
כן מוצש
חחח אני שולח למורה שלי הודעה ב5 בצהריים אומרת לי "איפה סליחה על השעה??
"
"
באותו הנושא: